Packa ner, skriva upp & tänka till.


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Stockholm County » Södertälje
September 9th 2012
Published: September 9th 2012
Edit Blog Post

Ikväll har jag fyllt ytterligare några flyttkartonger med prylar från mina skåp och vråer. Jag har skrivit en manual till min fina (finfinfinfinfina) syster som ska vara min banktjänsteman när jag är bortrest. Jag har ätit upp en chokladkaka. Lagat mat. Städat i köket. Jag har gråtit lite. Läst om hur man går tillväga för att skaffa ett internationellt körkort så att jag kan hyra bil om jag får lust till det. Jag har funderat över packningen och skaffat en "detta-ska-jag-ha-med-mig"-låda.

Jag skriver det här inlägget från min nya mini-pc och imorgon kommer troligtvis min Olympus Tough TG-1. Nästa grejer att införskaffa är ett bra regnställ, ett underställ, sidenselmasaker, några schyssta chinos och ett par vandringspjucks. Apjuh.

Dricka upp mitt te och sedan sova. Det låter som en plan.

Advertisement



Tot: 0.095s; Tpl: 0.018s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0533s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb