Så var man påväg!


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Stockholm County » Arlanda
July 10th 2014
Published: July 10th 2014
Edit Blog Post

Ja då var man påväg. Tagit mig en lunch på Arlanda terminal 2 i väntan på planet till London, Heathrow. Därifrån går det sen vidare till NY där jag får försöka hitta nånstans att sova några timmar för att sen fortsätta mot Los Angeles.

Har som just börjat sjunka in att jag ska åka. Ikväll är man i USA.
Brukar ju som vara rätt lugn av mig, men idag när jag satte mig på planet mot sthlm kände jag en ovan känsla, som pirrade lite lätt. En liten känsla av nervositet! Inte varje dag man är påväg mot andra sidan jorden för att hänga med främlingar och prata ett annat språk i fem-sex veckor....

Meen en kaffe på det här så drar jag till heathrow sen!

Advertisement



Tot: 0.05s; Tpl: 0.008s; cc: 12; qc: 32; dbt: 0.0281s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb