Besøg fra Danmark


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Valencian Community » Valencia
February 6th 2009
Published: March 21st 2009
Edit Blog Post

Anja and JohanneAnja and JohanneAnja and Johanne

Anja and Johanne in Turia with the opera house in the background.

Anja og Johanne



jeg har lige haft mit første besøg fra Danmark, hvilket resulterede i at jeg bliver nød til at sove i tre dage, og mine venner hernede tror at danskere drikker og fester hele ugen lang. Men det var mega sjovt!!
Det betyder meget at få besøg, men jeg tror nu også at Johanne og Anja nød det, da vejret var helt fantastisk de dage de var her. Det var meget interessant at være guide i Valencia, men heldigvis skulle jeg bare vise vej til den nærmeste Zara, og så hyggede Anja og Johanne sig fint.
Vi så dog også lidt seværdigheder. Der er bygget nogle store hvide bygninger i en udtørret flod midt i Valencia. Det er et museum, koncertsal og en kæmpe aquarium - og det er nogenlunde hvad jeg ved om det... Men jeg kan finde god mad, fodboldstadions og Zara butikker.

Tak for et hyggeligt besøg piger!

- Rasmus


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement

Sightseeing groupSightseeing group
Sightseeing group

Anja, paul, kelly, Johanne, Svit and Nintendo


24th March 2009

Calatrava...
...hedder arkitekten bag de nævnte bygningsværker, og han er relativt kendt (underdrivelse) ;o). Han har blandt andet lavet Turning Torso i Malmö. Han laver nogle imponerende bygningsværker - der ofte tager udgangspunkt i former fra naturen (eksempelvis knogler/skeletter). Se evt. http://en.wikipedia.org/wiki/Santiago_Calatrava
24th March 2009

hahahahaha
hahahahahaha... Jeg boejer mig i stoevet:-) Nu har jeg mere at fortaelle naar folk kommer paa besoeg! Det er naesten en begynderfejl ikke at besoege wikipedia..

Tot: 0.094s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.0499s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb