Mallorca - heller ikke vaerst!

Spain's flag
Europe » Spain » Balearic Islands » Majorca
June 6th 2009
Published: June 6th 2009

Glade drenge paa broenGlade drenge paa broenGlade drenge paa broen

Vi er ankommet til Cagliari efter to haarde doegn paa havet, saa drengene og de voksne er rigtig glade for fast grund under foedderne igen. Og Cagliari paa Sardinien er en hyggelig og smuk by.
Kaere venner hjemme i det koelige Danmark!

Vi er kommet til Mallorca, efter at have haft tilbagelagt det meste af det oestlige Middelhav med Pia og Anders. Vi har haft to rigtig lange to-doegnsture, den foerste med modvind og soesyge (mindre sjov tur) og den anden med herlig medvind, meget faa andre skibe og en snert af uvejr. Menorca er en rigtig hyggelig oe, med Balearernes bedste smaa laguner. Og Mallorca venter paa, at vi besoeger den oestlige kyst og tager videre til Ibiza med Jacob og hans to drenge. Mikkel og Rasmus nyder boerneselskabet!

Vi taenker paa jer derhjemme. Her er vi i allerlaveste gear.

Kaerlige hilsner
Split og besaetning

Sardiniens sydligste spids er rundetSardiniens sydligste spids er rundet
Sardiniens sydligste spids er rundet

Vi har forladt Cagliari. Anders' BBC-vejrudsigt paa mobilen siger medvind de naeste to doegn og da vi er fuldt loaded med mad, vand og fuel, saa er det bare afsted!
Disse laguner er der 100-vis af paa MenorcaDisse laguner er der 100-vis af paa Menorca
Disse laguner er der 100-vis af paa Menorca

Efter vores sidste lange tur havde vi fortjent en god dag med strand og vand. Ikke svaert at finde paa Menorca.

Tot: 0.236s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0563s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb