Bartender Academy


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Andalusia » Málaga
August 3rd 2008
Published: August 3rd 2008
Edit Blog Post

Livet på Bertender Academy



Der er en masse socialearangementer hernede og Frederik lagde godt ud på den første pubcrawl med at gå under bordet.
Vejret er super godt (35 i snit) og jeg er da også allerede blevet lidt solbrændt.


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

Frede's første bytur :)Frede's første bytur :)
Frede's første bytur :)

Falder i søvn på toiletet
StrandetStrandet
Strandet

Stranden


25th September 2008

BA - den lækre mad
Hej frederik Jeg har netop været på BA - fantastisk tur. Har først fundet din blg efter jeg er kommet hjem, hvilket jeg ærger mig så meget over, tænk at kunne have sparet 1800 på den der klamme buffet.. puhaa! Ellers ville jeg bare sige Jeg synes det er fedt du har blogget din tur, og det giver et godt billede af hvad man egentlig laver i cala de mijas i 3 uger.. held og lykke med jobbet.

Tot: 0.096s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0481s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb