Hola...


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Andalusia » Granada
September 28th 2006
Published: September 28th 2006
Edit Blog Post

Hey peoples...

Ben dus hier aangekomen, gister rond 1 uur 's middags. Na wat bussen en taxi's in me hotel aangkomen.. VET RELAX !!!!
Mooie, wel kleine, kamer... Alles nieuw. Strakke badkamer met een of ander douche UNIT!
2 douchekoppen en 6 van die andere masserende spuitdingen... Hahaha. Ik douche hier echt kei lang, schijt aan!
Ook nog een extra ding naast de plee, om je CULO af te vegen.

't weer is echt lekker! ZONNIG! De zon is ook vet sterk! 't is nie heet, gewoon lekker!

Na wat 'gechill', ging ik naar buiten, kom ik terecht bij een of andere Plaza (plein).. FF gezeten.. Toen kwam ik super toevallig dat andere meisje uit Utrecht, die ook hier gaat studeren, tegen.. Zij heeft me alles beetje uitgelegd over de Uni en inschrijven en zo...
Toen ff wat gegeten... en wat heb ik daarna gedaan??? Week nie meer, man!?!
uuhmm.. Nou ja, ik heb een kaart van de stad gekocht, veel rondgelopen.. SIM-kaart voor me tel gekocht... ff de supermarkt gecheckt, vet veel vlees en kaas en wijn en alles!!!
Nog meer rondgelopen... Ik was kapot!

Toen weer naar me hotel.. Op internet (ja ja, draadloos) wat
...

mooi parkje..
accomodatie sites afgegaan en gebeld enzo.. En toen heerlijk geslapen 😊

Vanochtend op tijd opgestaan.. Naar de Faculteit... MOOI !!!!!!!!!!!! Echt paradijs! Vet oud gebouw met zo'n fontijn binnen en er omheen alle lokalen en zalen enzo... En een tuin met palmbomen en bankjes enzo...
Ik heb van alles geregeld... (Ik spaans lullen, nie normaal!!!)

Toen naar een kamer wezen kijken, nie echt mooi of zo... beetje troep. Uiteindelijk ook nie gekregen, omdat iemand anders langer zou blijven, bla bla.

Daarna naar een andere kamer gekeken.. VET RELAX !!!! Schoon, mooi... netjes.. Nog ff afwachten of ik 'em krijg. IK HOOP HET WEL!!!!
Toen kreeg ik honger... weetje wat ik heb gegeten? Doner!!!!! Whahaha.. ik wilde goedkoop eten, weetje... Ik zo: Lahmacun var? Ne apion? Saol... gurusurus... bla bla, je weet wel!

Vanavond naar een of andere Erasmus student meeting in een discotheek of zo... (Erasmus is het Europese programma wat ik volg, zo heet dat)

Morgen ga ik naar nog 2 kamers kijken, kijken wat dat wordt 😊 Komt wel goed...

Boyz... MSSL!!!!




Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

hotelhotel
hotel

fijn bed..
hotelhotel
hotel

check dan
Plaza de TorosPlaza de Toros
Plaza de Toros

hier ga ik binnenkort stierengevechten kijken... schijt aan 'animal rights', hehe


1st October 2006

oohja zag net pas je blog. net zo RELAX hopen dat je je kamer krijgt peace :P

Tot: 0.055s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0344s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb