289.den - presun bled


Advertisement
Slovenia's flag
Europe » Slovenia » Velenje
November 13th 2018
Published: November 13th 2018
Edit Blog Post

Po fakt nahovno noci smer mercato kde kupene ranajky. Sunka, tu som uz dlho nemal a super syr.

To vsetko zjedene v kuchynke. Kde sa neskor k ranajkam pridal kanadan aj skot. Kanadske kurvicky este spali.

O 11/00 spraveny check out a smer par tivoli.

Sem som siel okolo americkej ambasady / velmi pekna stara budova/, ktora sidli hned vedla ruskej ambasady.

V parku na hlavnom tahu potesili fotky roznych narodnych parkoch na balkane. Tie co ma zaujali som si nafotil, v suhrne slovinka ich vymenujem, cul som dost opiveny a nechce sa mi to hladat.

Kurnik stal sa zo mna alkholik, za vsetko moze honza z kl, opat to vysvetlim v suhrne celej cesty..

V parku dopisanie denniku a pomaly presun na dohovorene miesto vyzdvyhnutia cez appku prevoz.org.

Tivol park je fakt velky mozna ho pri dalsej nasteve lublany viac preskumam, uvidim aka bude cs.

Je tu ja rybnik.

Na neakom moste lepim nalepku seredani.Tych mam celu kopu, to vyzera,ze na kazdy den jednu az pokial ma volado neodchyti a nenatiahne mi.

Zapadam do pizzerie volta. Maju tu aj denne menu, hned jak som zbadal slovicko co sa podoba na ryzu uzaj som si to dal.

Casnicka mi prinasa salat a neskor ryzu s kuracim masom na syre.

Yes konecne ryza

Po jedle cakam na odvoz na bus zastavke.

Stara slovinka mi volaco hovori ale nemam sajnu co.

Neskor mi prichadza sms-ka od slovinca. davam si to prelozit jednemu studentovy pre istotu. Rozumel som dobre cervenu fiat panda, Zas male auto.

Cakam, po vyzdcihnuti je uz 15.min. Zrazu niekto na mna z druhej strany krici. Do ma tu len moze poznat.

Moj vodic /35r/, prebieham na druhu stranu a uz sedim v aute.

Chalan je rozvedeny, ma jedno dieta, jeho zena bola udajne crazy.

Rozprava super ang.

Vyzdvihujeme este jedneho cloveka. Ako inak studenta. Tieto sluzby tusim vyuzivaju len studenti.

Cestou pokec s vodicom ale nic co by stalo za rec.

Tesne pred cielom zacinaju problemy s autom, nieco na prednj naprave. Nastastie v pohode dorazeme do ciela. Platim polovicu toho co by som platil v buse / cena udajne 6-7e info z tur.info centra/

Pochodujem si malou dedinkou do hostelu castle 1004.

Podla navodu idem do drevenej budky, ta zavreta. Tak volam na ubytko.

Trtkovci mohli hned napisat,ze mam ist priamo na ubytko, ktore je v inej budove.

Tu ma vita zhovorciva slovinka, akurat dava odporucanie ceckatej australcanke. Po azii konecne vsade ceckate zenske.

Platbu za 3 noci mi uz strhli ale este treba doplatit stupidnu mestsku dan.

Co sa tyka mojich bankovych kont /revolut,zuno, fio/ uz sa blizia k nule. No ale mam uz len necely mesiac pred sebu. I ked belgicko ma riadne vycuca, hlavne ked budem se seredanmi.

Po ubytkovani, prieskum okolia. ale uz je tma 16/30 hod.

Tak len kusok okolo jazera a po schodoch k pod velmi pekne nasvieteny hrad.

V mercatu som cakal,ze bude neake hotove jedlo, no nist tam nebolo, tak kupena poziven na zajtrajsiu mini turu. Nakonec som zabudol kupit vodu, tak zajtra tam musim ist znovu.

Na ubytku vylozeni nakup a nazad do mini prijemnej dedinky.

V ubytku som vyfasoval zlavu 10percent na neake restiky ale po kuknuti si ich menu na nete ma hned presla chut.

Nakonec nachadzam pri bus stanici / resp len zastavke/ fast food stari tiger.

Davam 5ks cevapcici v zemli s oblohou. Neda sa platit kartou, tak vytahujem hotovost.

Zacinam jest, no maso sa mi volako nepozdava, divna chut, tak asi 3/4 jedla vyhadzujem. Nuz veru sem uz nepojdem.

Na ubytku cakacka na sprchu, su tu 4 ale vsetky obsadene.

Oprate ponozky a nacatie piv.

Som kupil cely karton. Pi nech ti jebe to je slogan seredanov.

V lobbu fra a kanadanka co sa popijaju vino a bavia sa franncuzsky, potom neaky ang hovoriaci par hrajuci karty, australcanka co neskor odchadza na izbu, tu striedaju opat ang hoviari par co tu veceria, rus co je na nete a ja co som za pc.

Neake to promile uz v krvi.

Zas vypisuje tw, ju uz nebavi cestovanie, kupila bundu za 170e ako fakt veci co ma vobec nezaujimaju. A potom,ze sa s nu chcu stretavat len normalny muzi, a ja partim medzi nich. Tak jej pisem ,ze som opily a uz nereaguje. Inak difca si o sebe moc mysli, furt rozpravala aka je len pekna a neodolatelna. No v skutocnosti nic moc ked to porovnam s ostatnymi sikmackami co som stretol.

Prave som tu vylial pivo pri pc, tak cul cakam kym odide staff nech to mozem utret, Zamaskoval som to chipsmi co tu jem.

Fra hovoriace baby z jednej flase vina uz opile / kazda mohla mat tak dva pohare/. Ja finisujem 4 pivo.

Kurva nech uz baba z hostelu vypadne. Nech to tu mozem poutirat a nacat dalsie pivo.

Inak zajtra ma prsat, no nevadi aspon sa vyspim. Lude tu vypadaju normalny, zadnu trtkaci v kupelne.

V piatok pojdem asi na 3 noci do mestecka koper a potom uz len cs v lublane.

Volam som aj tw do koperu ale uz nereaguje, Som jej spomenul poznamku o sobotnej noci.

To som jej vravel co ju caka v parizi, v piatok privitanie a v sobotu trtkacka / co nemala/, nedelu uz len rozlucka. Z toho bola cela vyvalena,ze to to isto ne, i ked to ma rada .

Foto

Lublana

https://photos.app.goo.gl/LS1JUjU2darTcnfY6

naklady

nakup - 3.99e /karta, sunka 100g, syr 100g, 2xzemla, tekuty jogurt 0.5l/
salat, ryza, kura na stave - 5.5e /karta/
prevoz.org lublana-bled - 3e
cevapcococ 5ks - 4.5e

Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 29; dbt: 0.0291s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb