9.den - cesta domov

Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Zilina Region
August 5th 2020
Published: August 13th 2020

Check out v pohode, kluce sme hodili len do schranky.

Do centra rk uz ideme autom.

Pesia zona plna oproti veceru, ked nikde ani nohy.

Davam klasicke ranajky, parizsky salat zapiti nic moc kapucinom.

Farsky kostol sv.ondreja je asi jediny magnet pre turistov co sme tu objavili.

Kostolik na kopci s fajn schodikmi ala zmensenina rybarskej basty v budapesti. No clovek potrebuje ozaj vela predstavivosti.

Bus stanica je hned vedla vlakovej.

Julia stresuje, ze svoj flixbus nevidi online v appke.

Bus nakonec prichadza.

Zistuje destinaciu, pri slove budapest len kyva rukou, no problem border.

Rozlucka s fajn babou, trip sa mi lubil, dufam, ze aj jej a smer cez donovaly domov.

Doma velmi zla sprava.

Estonci poslali rakusanov na red list, takze ak by som odletel z viedne do tallinu, 14dnova karantena do v estonsku isti.

Na to prdim, len tak zistujem u julii ci sa k nej mozem pridat na jej cestu. Prichadza pozitivna odpoved.

Nuz jedna noc doma, dve v slovenskom raji, jedna doma a hups ho na tour de hungaria do 20.8. vtedy by som mal letiet z vie do milana.

Suhrn tentoraz nebudem robit.

Vsetko co sme navstivili stalo za to. Ludia boli vsade priatelsky, jedlo fajnove, ubytka vobec nezodpovedali cenovej hladine. Pomer cena/vykon je v neprospech svk, za rovnake sumy v zahranici ma clovek lepsi komfort a to nepisem o azii ale o europe

Tento trip ma cca vysiel okolo 500€, dalo sa ist jednoznacne i dole s nakladmi ale lacne/dobre ubytka boli full, jedli sme furt v restikach, tak suma tomu i zodpoveda

Tot: 0.049s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 30; dbt: 0.0259s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb