Predbezny plan (Berlin)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
September 15th 2016
Published: September 23rd 2016
Edit Blog Post

15.september tento rok pripadal na stvrtok, tak bolo treba vymysliet kam si spravim predlzeny vikend.

V hre bola najskor ukrajina, uzhorod, neskor po ohlaseny lacnej bus linky spolocnostou leoexpress z viedne do lvova, sa mi crtal plan lvov (2noci), mukacevo (1noc) a uzhorod (1noc).

No len tak som ale nakukol na rozpis bundesligy a co nevidim, hertha berlin hra doma proti schalke04. Nebolo o com,ukrajina sa presuva a ide sa do berlina.

Mensi problem bol ale v datume,bo este nebol oficialny termin zapasu. Nakoniec moj predpoklad,ze sa bude hrat v nedelu vysiel.

Este pred kupou letenky pisem poziadavku na forum akcnichleteniek ci sa niekomu nepodari kupit let lacnejsie (moje maestro furt nefunguje). No po hodine sa nik neozyval,tak som to pre istotu kupil za plnu cenu,bo na ten futbal som chcel ist uz v minulej sezone.

Takze startujem vo stvrtok a nazad pridem pondelok, oba lety vo fajn poobednych casoch.

Ako to uz byva zvykom bookujem najlacnejsie (s prihliadnutim na polohu a rating) ubytka cez booking s tym ,ze asi 3 tyzden pred odletom nahadzem neake tie ziadosti na couchsurfing.

Nakoniec budem jednu noc v Potsdame spat u cinana a naposlednu chvilu som v berline nasiel na dve noci slovinku.Listok na futbal mi zabezpecuje couchsurfer z predmestia berlina,on nemoze ist tak mi po kamosovy posle pernamentku,za ktoru zaplatim 10€.

Skusal som pisat aj marcovi z oficialneho ac milan fanclubu,no bohuzial neprisla ziadna odpoved.

Poslednu noc spim v hosteli Happy go Lucky Hotel + Hostel , ktory je blizko stadiona. Skusal som pozerat aj airbnb ale ani po pouziti 10€ kuponu ceny neboli nizsie ako spominany hostel.

Listok na bus kupujem cez dopravcu arriva . Spiatocny 3,8€ cez net. Tu ale nastala velmi divna situacia pri kupe. Bus smerom do ba, nemali v systeme. Tak volam na info linku, bus ide,maju len technicky problem,ktory o chvilu vyriesa. No presli 3 dni a nic,tak piseme na ich facebookovu stranku,opat technicky problem,ktory budu riesit. Presli dva dni a konecne moj spoj nabehol a mohol som si kupit listok.

Inak na info linke velmi ochotny ludia, pekne mi zavolali nazad,bo som sa na prvy krat nedovolal, potom mi opat volali,ze moj problem posunuli technickemu oddeleniu (fakt nechapem ako moze trvat do systemu nahodit jeden spoj 5 dni).

Plan nemam prakticky ziadny, prve dva dni ma bude mat na starosti slovinka,ktora mi slubila ukazat mesto, dalsi den ma ma na starosti zas cinan v potsdame, v nedelu vecer zas kamos CS,s ktorym idem na futbal.

V nedelu by som chcel navstivit charlotenburg a thajsky piknik v Preußenpark.

V pondelok sa vyvezieme na stanicu Johannisthaler Chaussee odkial sa zrejme pesi presuniem na letisko. Cesta by mala viest alejou a roznymi zahradkami.

naklady

spiatocna letenka ryanair ba-berlin sxf - 27,98€
spiatocny bus listok arrivaexpres sered-ba - 3,80€

Advertisement



Tot: 0.643s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.3961s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb