Suhrn - Zhodnotenie, naklady, linky (rim)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta
February 14th 2015
Published: February 17th 2015
Edit Blog Post

ZHODNOTENIE



V Rime sme sa pohybovali prakticky po top turistickych trasach, takze nebolo treba prakticky pouzivat ani mapu,stacilo ist s davom a clovek sa dostal na neake zaujimave miesto. Ono je to tu prakticky na kazdom kroku zaujimave, same kostoliky,zrucaniny...

Najviac ma zaujal anjelsky hrad,taktiez nocne koloseum bolo famozne. Sklamali ma spanielske schody (fakt len schody nic viac) a samozrejme fontana trevi,ktora bola v rekonstrukcii.

Pocasie nam vyslo, v letnych mesiacoch by som sa ale rimu isto vyhol.

Velke plus su fontanky na pitnu vodu, ktore su prakticky vsade. Staci si len doniest malu flasu a clovek ma postarane o gratis doplnanie tekutin.

Z platenych pamiatok by som zrejme navstivil len Vatikan a mozno forum romanum ale to fakt len mozno, ostatne su pre mna nezaujimave a dost drahe od 10€.

Vsade som cital ,ze popri vatikane resp v celom meste je kopa zobrakov, videli sme asi tak max. styroch, mozno vyliezaju az v hlavnej sezone.

Ubytovanie (nehodnotim share hosteli,resp ubytka so share wc a kupelnou) je dost drahe ak dam pomer cena/vykon. V okrajovych castiach je o nieco lacnejsie.

Jedlo bolo fajnove,s tym som nadmieru spokojny. Ceny skoro ako u nas len netreba chodit do nobl ristorante.

V buducnosti by som dopravu z letiska isto riesil kombinaciou mhd a metra,spat na letisko terravision,bo co ak mhd nepojde a lietadlo uleti.

Ak niekto planuje vyuzit terravision treba si kupit listky online cez ich stranku (4€ vs 6€),je to lacnejsie,hovorim teraz o smere z mesta na letisko,opacnym smerom je rovnaka cena na mieste ako aj cez net (4€).

Rim este zo svojho zoznamu miest,ktore chcem navstivit neskrkam,isto sa sem vratim.


NAKLADY (2 osoby)



Rim (2xletenka rim-ba a spat 56,72€ ) - 1,5 dna

ubytovanie - 90€
jedlo - 62,4€
doprava - 11€
vstupy - 21€
ostatne - 6€ (suveniry)
spolu - 190,40 €

Presun domov - 2xmhd v ba 1,8 € + 2x bus ba - sered 6 € = 7,8 eura

Celkove naklady na 2 osoby - zhruba 254,92eura


LINKY




http://matata77.blogspot.sk/2012/03/vikend-v-rime-sobota.html - cestopis vatikan


http://www.eurovikendy.info/rim/kam-na-jidlo-a-co-ochutnat/ - vypis odporucanych jedal


http://www.terravision.eu - bus letisko - centrum rima


http://www.atral-lazio.com/index.php?option=com_content&view=article&id=144&Itemid=196 - bus letisko - metro



Advertisement



Tot: 0.739s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 47; dbt: 0.2996s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb