4.den - presun domov


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Bratislava Region » Bratislava
May 1st 2017
Published: May 3rd 2017
Edit Blog Post

Tazke prebudzanie o 4/00, likvidacia dalsej suciastky. Zbavujem sa tricka, v ktorom som spaval.

Na ranajky dojedam este pukance a hor sa na letisko.

Pred ubytkom ma uz caka zrejme manzel domacej. Nabera ma do auta a ide sa.

Cuduje sa, ze som sa v tuzle zdrzal az 2 noci. A este vo vacsom soku je,ze ma fukare zobrali na futbal a pekne ma hostili. On je tez fanusikom slobody.

Vyhadzuje ma neakych 20m pred vstupom na letisko, zrejme by musel platit vstup do arealu. Vravel ale,ze o chvilu ide na letisko zasa, bo vezie mojich susedov, ti letia trochu neskorsie do danska.

Vchadzam do haly, tu uz dobra rada, za 30.min zatvaraju gate. Pochvile po bosansky krici kontrolorka leteniek aby sli dnu iba ludia co letia do bratislavy.

Security kontrola v pohode, ziadna buzeracia.

Colnici sranduju, su tu dve budky jedna ma napis bratislava a druha danske mesto. Vsetci sa trepu k bratislave, colnik odvedla kyva hlavu nech idu ludia aj k nemu, potom zas nech nejdu, vsetko ale v ramci srandy

Pred gatom, ked to tak mozem nazvat, opat kontrola letenky, ta oznacena velkym cervenym B.

Miestnost je uplne napratana ludmi ale podarilo sa mi sadnut.

Do lietadla idem opat medzi poslednymi.

A opat miesto v ulicke.

Letuska oslovuje dost vysokeho cecha predomnou, nic nej nerozumie, tak prekladam. Ponukla mu gratis emergency exit, kurva ceske stesticko funguje tusim vsade. Neskor aj inych vyssich ludi posielaju na tieto lukrativne miesta.

Let uplne v pohode ani som sa nenazdal a uz sme pristavali.

Samozrejme nas nakladaju do busu, ktory nas odveze neakych 300m.

Na pasovke uz idem k EU citiziens. Zas som to vyhral, nas rad ide o dost pomalsie ako vedlajsi.

Pri vychode ma este odstavuje policajt, kontrola batohu, odkial idem, ako dlho som tam bol.

Listok na mhd mam este z minula, vybavil som sa o pol hodinku skorej ako som planoval, spoje teda nezistene.

Naslepo nastupujem do 96, s tym ,ze na trnavskej prestupim. Tusim jediny som si oznacil listok. Hned na prvej zastavke nastupuje kopa chamrade z blizkeho aziloveho domu, samozrejme vsetci vystupuju pri avione a uz kuju plany jak vyzebrat peniaze na cuco.

Fakt umiestnenie tohto utulku musel vymysliet genius. Prve co po buzerujucich policajtoch turista zbada je tato chamrad.

Vyskakujem na trnavskej, samozrejme odchod busov tu neni vypisany, resp je ale je zapadnuty za reklamov. Tak cakam a cakam a cakam.

Konecne prichadza 50 smer autobusova stanica. Kukam na hodiny, mam este 10.min a vyprsi mi platnost listku.

NIc risknem to, pojdem na cierno. Tento umysel ma vsak opusta ked do busu nastupi revizor. Vsimol som si jeho preukaz pod bundou.

Tak teda vystupujem presne po uplynuti casoveho 30.min listku. Vyskakujem pri ruzinovske nemocnicni. Na nivy to je cca 20.min rychlo chodzou.

Ono mozno ten revizor len koncil sluzbu, tazko povedat nechcel som to riskovat.

Pred nivami zozadu ma pristavuje skodna, ponuka mi parfemy.

Bus turancar stiham, skoda,ze nesiel cez letisko.

Cestu mi sprijemnuju piano guys.

V Seredi na namesti je flora, akurat sa predavaci vybaluju, je okolo 9/00, o 4/00 som bol este v bosne a cul uz doma.

Doma ma caka upratany byt, naplnena chladnicka, dakujem mami, ryby neskapali, vsetko ako ma byt.

naklady

bus bratislava - sered - 2,9€

Advertisement



Tot: 0.512s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.2715s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb