Moskva

Russia's flag
Europe » Russia » Northwest » Moscow
August 15th 2011
Published: August 15th 2011

MåltrostPåTurMåltrostPåTurMåltrostPåTur

In tha airplane
Da er vi fremme ved første pitstopp, og jammen var det ikke etterlengtet.. Både for Seb sin forkjølelse, som ga et stort trykk i ørene og for Daniel mr.iSmokeALot Haukaas. Sitter nå utenfor en bar i terminalen og venter på neste fly med et par kalde corona. 😊 Nam Nam...

Veldig lite å fortelle om reisen so far.. Vi satt oss i flyet, og sovnet. Daniel takket høflig nei til mat på flyet (i søvne), Sebastian takket ja. Ingen som ble overrasket av det vel(?).

Kan nevnes at Aeroflot har en (aero)FLOTT mat på flyet. Seb likte spesielt kaken.. som til tross for forkjølelsen smakte. Hipp hurra for russiske e-stoffer og overdose av sukker.

Vet ikke om noen leser bloggen enda. Men if YOU do. Let us know skriv en kommentar.

Hvis du lurer på hvorfor vi opprettet en blogg når vi i 2011 har facebook. Så er svaret på det at Facebook er sperret i Kina, så vi prøver å helgardere oss litt med tanke på familie og andre venner som ønsker å følge MåltrostGuttaPåTur.. 😉

Her skinner solen 😊 yey!

Stor hilsen sendes til al

DH snorkingDH snorking

DH snorkingDH snorking

DH som cover like tungt som tungtvann (?) :P
Flymaten.Flymaten.
Flymaten.

Maten som Seb fikk kost seg med og som Daniel ikke husket å ha blitt tilbudt.
BjooooernBjooooern
Bjooooern

Ikke bare i Oslo det finnes isbjørn (!) :P
Seb CoronaSeb Corona
Seb Corona

ØL øl og øl
SEB grimaseSEB grimase
SEB grimase

Sååå godt var det. Ikke alt som smaker like godt med forkjølelse.. Men det smakte bedre enn hva bildet viser ;)

Jeg følger med jeg;)

Fæle kærer .P

Søtingen ;) <3
15th August 2011

Hei hei, eg følge med bloggen :) God tur videre, glede meg te å hørra mær :) !
25th August 2011

Don't you want to stay alive?
Don't you know that Аэрофлот has had 6 air crashes in 2011 so far? Never use services of this company!!!

Tot: 0.107s; Tpl: 0.041s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0511s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb