Hunedoara


Advertisement
Romania's flag
Europe » Romania » Transilvania » Hunedoara » Hunedoara
August 29th 2006
Published: August 31st 2012
Edit Blog Post

Hunedoara. un mic oras cu un mare castel, al Corvinilor, castel care pe dinafara arata impunator, pe dinauntru nearanjat fara un mobilier, o pictura, un covoras. Sper ca am mentionat ca in Romania daca treceti prin orice oras in extrasezon nu aveti ce face, nu sunt multe alegeri de mancat. Dar noi ne-am descurcat ca de fiecare data si ne-am cazat la pensiunea Flamingo. este frumoasa cu verdeata, oricum am ajuns seara tarziu si nu am observat prea bine gradina cu verdeata, in schimb are parcare. preturile aici erau in functie de micul dejun care consta intr-o cafea.


Additional photos below
Photos: 1, Displayed: 1


Advertisement



Tot: 0.087s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 31; dbt: 0.0629s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 4; ; mem: 1.1mb