O noapte in castel


Advertisement
Romania's flag
Europe » Romania » Transilvania » Hunedoara » Hunedoara
October 16th 2022
Published: January 5th 2023
Edit Blog Post

O locatie draga mie a fost Castelul Maria Banpotoc. Pentru ca se afla foarte aproape de gradinile Zoe sau i giardini di Zoe. Poate ca faceau parte din aceste gradini. Exista o comunitate italiana acolo care au detinut castelul cu gradinile si s-au gandit sa reinvie cumva atmosfera. O parte din gradinile castelului aratau tare bine, o alta parte parca erau pierdute in ceata, dar s-a conectat cu cele ale lui Zoe. Mi-a placut mult, am stat, am atins, am mirosit, am smotocit orice plantuta si fiecare pisicuta, am adulmecat orice coltisor si din castel si din gradina. Iar ceata lasata a transformat totul intr-un basm, intr-o alta lume feerica. Dar fiind la castel la camera din turn, baia din mansarda era micuta si rece, dar peisajul din camera superb prin atatea ferestre care aveau inconvenientul sa lase soarele sa ne trezeasca cu noaptea in cap. Pret in jur de 300ron cu micul dejun inclus.


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



Tot: 0.109s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 55; dbt: 0.0718s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb