de Paste in Maramures

Europe » Romania » Maramures » Maramures » Poienile Izei
June 30th 2013
Published: June 30th 2013

Maramures. Zona respectiva trezeste fiori pe sira spinarii celor care nu au ajuns acolo inca. Dar nu trebuie sa disperati. Va facem noi o impresie a zonei respective. Si cine ajunge acolo trebuie neaparat sa faca o plimbare cu mocanita! Acolo descoperi zona Vaii Vaserului si tot ce tine de Viseu. Si daca tot eram in zona trebuie neaparat sa ajungem si in Tara Lapusului cu a sa Manastire Rohia. Si nu uitati si de Manastirea cea mai inalta din lemn de la Surdesti. Si Sublimul excursiei se poate incheia cu Complexul de la Barsana-un loc spiritual unde te regasesti pe deplin. Iar daca mai aveti chef sa mai vizitati cate o bisericuta din lemn specifica zonei amintim, Leud, Botiza, Poienile Izei, Vadu Izei, Bogdan Voda, Rozavlea, Petrova (comunitatea ucrainiana), Poienile de sub Munte, Va mai recomandam pentru relaxare pastravaria Alex pe riul Mara cu pastravi curcubeu, Lacul Firiza cu al sau complex Lostrita. Pentru cei cu zile la dispozitie amintim, Sighetul Marmatiei cu Cimitirul vesel de la Sapinta, un cimitir deosebit care te poarta intr-o lume albastra, orasul turistic Borsa si Cascada Cailor. Cat priveste cazarea am gasit pensiunea Casa Opris in Calinesti la 3 km de Ocna Sugatag, pret
70ron/apartament. Mancare destula, diferita, parcare, liniste, verdeata, hamac, leagan si cei 2 catelusi unul alb, altul negru care completau astmosfera impletita si de turisti straini fie din Polonia, fie din Serbia.

Tot: 0.104s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 63; dbt: 0.0734s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb