Constanta


Advertisement
Romania's flag
Europe » Romania » Dobrogea » Constanta » Constanta
July 13th 2009
Published: September 25th 2013
Edit Blog Post

Constanta- toate drumurile duc la mare

Desi mergem aproape in fiecare sezon la mare vreau sa notez aici 2 locuri unde ne-am cazat in Constanta.

Primul ar fi Hotel Ferdinand, de 3 stele, situat in zona centrala la 100 m de plaja Modern, camera dubla, cu mica vedere la mare, parcare, TV, minibar, seif. Desi camera avea un pret nesimtit de 250ron, nu am primit nici un pachet promotional care sa te faca sa mai revii si alta data la acest hotel. Nu am fost incantati deloc. Are o pozitie buna si de plaja Modern si de obiectivele turistice.

Si inainte am mai incercat la Hotel Palace, langa mare si nici o incercare de atragere a clientului cu vreo reducere.

Tot aici am mai stat la Hotelul Tineretului in Piata Ovidiu, foarte aproape de terasele din zona, pret 70 ron, hotel de 2 stele, in stil vechi, cu putine imbunatatiri, ii trebuia o renovare aprofundata.


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement






Tot: 0.069s; Tpl: 0.02s; cc: 16; qc: 31; dbt: 0.031s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb