My beautiful country


Advertisement
Romania's flag
Europe » Romania » Bucovina
September 2nd 2013
Published: September 2nd 2013
Edit Blog Post

Vara a trecut, si odata cu ea, si vacanta noastra. In cele 3 saptamani petrecute in Romania am ajuns si prin Bucovina, un adevarat "picior de plai, gura de rai". O cale perfecta pentru reincarcarea bateriilor...


Additional photos below
Photos: 11, Displayed: 11


Advertisement



2nd September 2013

Da, ai dreptate Corina, Bucovina, dar nu numai are atatea locuri de neuitat cum rar le intalnesti.
2nd September 2013

Minunat!
Draga Corina, Miliarde de multumiri! Dupa ce am citit blog-ul tau si am vazut pozele, am simtit ca am fost si eu cu voi in minivacanta. Va pup si va doresc un an scolar plin de succese! Angela
2nd September 2013

...
Cred ca ti-a priit si clima dupa caldura din Riad si vremea ploioasa din Olanda Foarte frumoase imagini
5th September 2013

most beautiful country in the world
Romania a land that you should see before you go to God he created for us people of good christianity and people who enjoy life and nature so its should be unspoiled and wild..

Tot: 0.117s; Tpl: 0.025s; cc: 13; qc: 32; dbt: 0.069s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb