Porto

Europe » Portugal » Northern » Porto
August 18th 2010
Published: August 18th 2010

Ujutru smo rano zapalili, ali zbog prazinka nista ne radii doruckujeo suva hleba. Stop nam nije nesto krenuo i tek pole 3 sata staju neki Australijanac i Amerikanka, koji su se upoznali preko neta i sad putuju zajedno. Iako smo na tabli imali Vigo posto su isli cak do Porta odbacise nas svih 350km. Porto je super grad vec na prvi pogled naprvismo par krugova po centu i pravac plaza. Bar na plazi nije skup i tu smo ceo dan. Brazilci rade u svim kaficima praceni dobrim glasom kao party manijaci. Skuplja se tu neka ekipa preko CouchSurfinga neki Nemac ( verovatno najludji covek kog sam upoznao) i jedna lokalna devojka. Nemac je pre oko godinu dana krenuo na putovanje bajsem iz nemacke do vijetnama ali preko cele evrope. Prvo je bio 8 meseci u Amsterdamu gde je u svom stanu uvek imao gomilu CouchSurfera nekad i do 15. Pa je nastavio dalje. Sad ce da zivi par meseci u portu, pa razmislja gde dalje, takoda ce ta tura potrajti par godina. Celu noc blejimo svi zajedno blejimo na lazybagovima na plazi i radeci jogu sa nemcem, a malo pored Dusan i ja ostajemo celu noc. Ujutru kenusmo u kamp koji je malo dalje ali ne pada nam tesko da pesacimo do grada. Nazalost nisam uspeo da se nadjem ni sa kim od ljudi koje poznejm ovde, tako da smo sinoc nas dvojica malo prosetali uvece po mnogo lepom gradu na reci i okeanu, sav je u brdima i zbog toga ima neke visoke mostove sa kojih je super pogled. Malo je prznjikavo i ne znam gde cemo izaci veceras sto je u planu. Ali sad prvo treba da promenimo kamp jer smo nasli jedan odmah pored duplo jeftiniji, a ovaj ima **** iako nije mnogo skup, uopste Portugal je jeftiniji. Bas mi je prijalo kad sam jutros ustao “prirodnom smrcu”, je rod barse stalno ustajem uz alarm na telefonu.

Tot: 0.086s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0469s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb