53.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
May 3rd 2020
Published: May 4th 2020
Edit Blog Post

Dnes horsie pocasie, zatiahnute.

Vcera som nakonec kukal mh az do 1.00, co sa podpisalo na mojom neskorom vstavani az o 1100.

Na cvicisku len jeden clovek, neskor zacali prichadzat dalsi.

Bicykel uz uplne vypusteny.

Pri poslednom cviku, ruckovanie, sa mi stala nehoda. Odtrhol som si mozol na ruke, chcelo by to rukavice. Nastastie vsak nic vazne.

Obed zo vcera, potom jazyk, kukanie serialu.

Pisal som na svk konzulat do rakuska ako to je s tym testom, bo pri tranzite vraj netreba, no co ked budem robit tranzit verejnou dopravou?

Dalsia sprava do lisabonu, ci maju info o otvorenych hosteloch. Pisane cez fb, vyzera to, ze sa o nu staraju.

Na cs poslane neake ziadosti resp vytvoreny verejny trip. Som zvedavy co z toho bude. Asi nist.

Hou, moj hostel uz neni na booking.com, tak pisane majitelovy. Zaplatim zajtra kes. Moja posledna noc teda zajtra.

Volanie z mami a zistovanie info o statnej karantene. Jedna noc stoji 13€ all inlucsive (ranajky, obed, vecera).

Na schwechate sa da po prilete spravit test na covid, cena magicka, 190€, vysledok do troch hodin.

Po dazdi tlieskacia prechadzka. Vonku minimum ludi ale to len kvoli pocasiu.

Neskor sa uplne vycasilo a luda vysli z pribytkov. Ja som si doprial mentalnu ocistu na plazi.

Kopa chlapov stala pred kvetinarstvami, dnes je tu den matiek resp zien.

Na vecer na cvicisku plno ludi.

Povodne som chcel po navrate na ubytko kuknut jednu cast a ist nazad do mesta ale prislo do toho nieco ine.

Ukoncenie druhej serie mh, posledne casti uz slabe, rozmyslam ci mam zacat aj s dalsou seriou. Aby to nedopadlo ako prison break.

Po poslednej casti este kontrola jednej osoby, na prekvapenie nespala. Tak vymysleny plan, e.t. vola domu. Dufam, ze (sa) to nedojebe, jak vzdy.

Inac v meste sa mi zda, ze som stretol venezuelcanku co tu byvala. Som ju pozdravil, ona odzdravila ale fakt som si neni isty ci to bola ona.

Odpisali mi z tk, kam som pisal na radu ceskej pobocky. Mile (7500, platnost predlzena do konca roka) mi vratili hned ale prachy (cca 45€) budu az za dva mesiace po obnove letov. Ono mozno som mohol zobrat voucher (+15perc), len ked fakt clovek nevi kam a ako bude dalej pokracovat.


Advertisement



Tot: 0.944s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.6676s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb