46.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 26th 2020
Published: April 26th 2020
Edit Blog Post

Vcera som pred spankom este zacal pozerat film mama mia, no nedopozeral som ho, bo prisli do toho dolezitejsie veci.

Cornflakes s mliekom a smer cvicisko.

Neviem ci som to spominal ale ako som si dal oprat veci, tak sa mi zbehol opasok, cul ho ledvaj zapnem, dalsi dovod schudnut. Ine veci zatial vyzeraju ok ale zas neskusal som vsetky.

Cvicisko plne.

Prave odchadzali dve zeny co mali aj trenera, skoda, ze som nedosol skor, mohol som obkukat nove cviky.

Dnes som skusil aj kruhy ale zadna slava. Veru na atleta muchu sa nechytam.

Potesila sprava od windy, dorazila jej pohladnica z viedne, no porto furt nic.

Ako som vcera pisal o predbeznych planoch, dnes mozem skrktnut skotko, bo britania prechadza na karantenu. Takze skotsko nahradza holandsko, i ked tam fakt nevim co by som robil. Akurat predrbal penaze v red light district 😊

Ako som tak siel este na cvicisko, chlapik si na druhom poschodi v rozpadajucej zastavbe v okne griloval. Miesto kvetinaca mal gril.

Objavil som papiernictvo (rua do arcipestre). Mali byt mat zajtra otvorene, cestou na cvicisko sa zastavim a skusim kupit zosit.

Uz pribudaju tazsie slovicka, no tazke, tazke su bo nevim ani ang vyznam, tak sa ucim hned dva jazyky naraz.

Na obed spravene spagety s mletym masom, do toho olivy a super bazalkovo oreganovu omacku co som nasol v chladnicke.

Jedlo mi vydrzi mozno aj na zajtrajsiu veceru, len budem muset dorobit viac spagiet.

Pokus o dopozeranie mama mia, no neuspesny, bo wifi na terase furt padala.

Predlzeny pobyt o 4dni, nedal som to o rovnych 9, bo o 4 je koniec mesiaca a tym padom mi kredit z wizz dojde buduci mesiac a nebudem muset cakat az dva mesiace. Pekne som to teda podelil.

Slnenie na hornej terase. Zas babka smyracka.

Skoda, ze sa tam neda lahnut, z bokov a zo zadu som biely, zpredu hnedy.

Po tlieskacej prechadzke som chcel zostat este v meste ale zatiahlo sa a zacalo poprchat, do toho silny vietor. Nuz zasa nebude nocna prechadzka, nakolko po prichode na ubytko sa mi uz nazad do mesta nechce ist.

V lisabone problem s ubytkom, dost hostelov je zavretych ale jeden sa ozval, ze je otvoreny, len ta cena, 14€ za noc. To je fakt dost. Zostanem tam dve noci a skusim potom najst lacnejsii, i ked ktovie co bude este v maji. Plany si nerobim ziadne.

W6 mi zrusila dalsie lety, kredit preinvestovany na cypersku cestu, kde mam tri lety, zo starych mi este ostava bts-sofia.

Zajtra bude uplne rovnaky den ako dnes. No verim, ze ma nieco prekvapi. Trebars kupa zosita.


Advertisement



Tot: 0.422s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.2018s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb