VILA NOVA DE MILFONTES

Europe » Portugal » Lisboa
September 11th 2010
Published: September 11th 2010

POslednji dan smo malo vise proveli blejuci u hostelu gledajuci TV i igrajuci SPS3. Samo smo prosetali do erie Expa, ja mislim ´96, koji je bio veliko cudo tada. Hale, trzni sentar, fontane, ali najlepse su baste odmah do reke napravljene od biljaka na koje su portugalci nailazili tokom svojih putesestvija pri istrazivanju sveta.Odmah iz Expa se nalazi jedno stvarno veliko cudo, najduzi most u Evropi i stvarno mu se jedva vidi kraj.
Sutradan, uzimamo voz do nekog gradica blizu, cisto zato sto Lisabon nema zgodno mesto za stopiranje. Tu se gubimo i tracimo pola dana po gradu, ali od tad sve krece ko po loju. Hvatamo jedan stop, pa cim smo izasli, ni ruku nismo digli staje drugi, pa treci i eto nas u nekom turistickom gradicu. Nema nesto posebno da nam ponudi, centar sa restorancicima i prodavnicama i plaza. Ovog puta stizemo na zalazak na plazu, koji je stvarno cudesan kada sunce zaranja u okean. Rasklapamo sator i gledamo nebo preplavljeno zvezdama, nikad ih nisam video toliko odjednom, mozda zato sto nigde blizu nema nijednog grada.

Tot: 0.049s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0312s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb