16.den - presun bialoweza-bialystok-varsava


Advertisement
Poland's flag
Europe » Poland » Masovia » Warsaw
May 16th 2014
Published: May 23rd 2014
Edit Blog Post

Zobudenie do dzadiveho dna, rozlucka s CS.

Este mi chcela ist ukazat jednu blizku vezu ale prsalo, tak sme to nechali nabuduce.

Na zastavke cakal len jeden clovek. Bus v pohode, len siel hadam cez vsetky dediny. Neskor sa riadne zaplnil, zavcsa studenti.

V bialystoku, skocenie na dalsi velky kebab ak to porovnam s nasimi. Vyfasoval som aj vidlicku, ta sa mi hodila, bo zahriznut do nho som nemal sancu. Najedeny som zbadal futbalovy fanshop, bohuzial vlajocku nemali, tak si svoju zbierku nerozsirim.

Polskibus bol uz pristaveny, zbehol som este omrknut mieste stromceky a pokropit ich zivou vodou.

Pouceny z minula si sadam dozadu na pravu stranu. vyzuvam botasky a zacina susenie. V buse velmi malo ludi. Skoro celu cestu prespavam s obcasnym budenim.

S mojim dalsim CS som sa mal stretnu o 18/00 pri zabke na gdanskom metre. S CS sranda este pred prichodom, si zamenila datum a cakala ma uz vcera. Dnes ma v plane daky festival. Som zvedavy.

Vystup z metra v pohode, automat na listky ma zas odrbal o 0,10 zl, nemal vydat. Sa buzeranti dobre napakovali.

Metro prazdne, vystupujem na gdansku. V okoli dost pochubnych existencii s flasami v ruke (blizko je zel.stanica,to vysvetluje).

V zabke kupujem vodu a hot dog. Predomnou bol neaky anglicky hovoriaci clovek, poliak za mnu si popod nos zanadaval co to tu je zas za chamrad, ked anglan opustil predajnu tak poliak nadaval na celu predajnu.

Kedze som mal este dost casu, siel som na mensi prieskum tohto nezazivneho miesta. asi po 500m narazam na obchodne centru. Vyuzivam hned wc. Nasledne nakupo v hypermarkete. Zaujimoavo je tu rieseny mcdonlad, je spojeny s hypermarketom.

Po nakupe sadam na lavicku ,zapinam wifi, napajam sa na freewifi. Velka chyba, mobil mi mrzne, vypinam ho. Pruser, nejde nastartovat, furt dokolecka nacitava system a furt nic. Parada dosol som o mobil (doma som ho spojazdnil,vdaka za vseveduci internet).

Trochu v strese vyrazam o pol hodinu skor na miesto stretnutia. Uz sa len modlit aby mi CS nevolala resp nepisala smsku. 18/15 a CS nikde. Uz je to v hajzli, daval som CS este 30 min a potom som planoval ist najst neaky hostel. Jasne debil som mal CS cislo lne v mobile. Nemozne sa s nou spojit. 18/30 prichadza CS, ospravedlnuje sa ,ze meska ,vraj poslal smsku. Ukazujem moj skapaty mobil.

Najskor na mna sla perfektonou anglictinou. Doma sme uz ale presli na polstinu,slovencinu a sem tam anglinu. Bo fakt som s jej anglinou nestihal.

Na buse k jej domu som siel na cierno, bo nebolo kde kupit listok,resp bolo ale uz napadlo nas to az ked sme sa pohli,ze nemam listok.

Byva v kludnom komplexe s rodicmi. Dostat sa tam je ako ist do basy. Vstup na dvor cez zabezpecene mreze, vchodove dvere do bytu hrube ako keby clovek isol do trezoru.

Po sprche, pokec o cestovani. Na navsteve mali asi 6 rocnu susedu. Si robila inu prdel. Vraj ju poslal CS otec aby nas sledovala. Sledovanie naznacila ukazanim 2 prstami na oci a ukazanim prstami na mna.

CS bola v maroku aj v izraeli, tak zistovanie info.

Okolo 21/00 vyrazame na prieskum nocnej varsavy. Tentokrat si na elektricku uz kupujem listok.

Vystupujeme v starom meste. CS ma vodi bocnymi ulickami. Niektore som uz navstivil minule ale i tak fajn prechadzka. Pristavujeme sa pri spievajucej fontane. Uplne bomba, len sme sa zle postavili a striekala na nas voda. Farebna voda striekala, hudba hrala. Vo fontane bola zriadena projekcia, tak clovek ako keby sa pozeral na platno, len vodne. To treba proste vidiet.

Potom rychli presun do noveho sveta (cast varsavy). Tu sa stretavame s CS kamosmi. Na festival sa nejde, bo zle pocasie.

Zapadame do nalievarne. Nalievaju tu na stojaka stamprtliky. Vypijes a ide sa dalej. Fakt mini miestnost, len cisto na jedene frtan.

Zapadame do podniku. Tu a v okoli to uplne zije, podnik na podniku. testujem nemecke pivo pauliner, lepsie nez bieloruske ale furt nic moc. Postupne sa nas stol rozrasta, furt prichadzaju novy ludia. CS z nich pozna asi len dvoch. Ale ludia su tu velmi druzny hned sme kamarati.

Prichadza srb, co bol na erasme v turecku, kde stretol kamosku CS. Ta ho uplne poblaznila polskom a tak sem prisiel studovat. Kurva som tu najstarsi, okolo mna ludia od 22-26 rokov.

Davame dalsie pivo, tentokrat polske, totalny humus.

Nevyhoda tohto podniku je pocet WC, iba dve a aj to spolocne, takze ked je pred vami kopa bab, mozte si dat v klude slofika kym sa dostanete na radu.

barman riadne ozraty 😊

Po pivach (len dvoch,CS nechce moc pit,tak radsej nebudem ani aj nech si o mne nemysli,ze som ozralo) sa presuvame do jednej casti palacu kultury (mega stavba v strede varsavy). Je tu disco. Hraju techno ale uz to tu upada. Trocha tanca a sup ho na nocny bus domov.

Bohuzial na nas smer ide jeden ale ma dost dlhu trasu. No nic. V buse po vyprsani mojho 20.min listka nastupuju revizori. Vahame ci vystupime. Ostavame, revizori vystupili.

Po prichode padam do postele. CS mi este pomaha navliect paplon.

Cakaju ma 3 hodiny spanku (je 4/00,vstavam o 7/00) a potom rychlo na bus do BA.

naklady (1euro = 4 zlote, zl = zloty)

bus bialoweza - bialystok - 14zl
kebab 150g - 10zl
voda 0,5 - 2zl
hot dog - 1,99zl
MHD 20.minut - 3,40zl
2x pivo pauliner - 5,37eura (platene kartou 22zl)
nakup (23,04zl) - krowky - 4,95zl
- voda 1,5l - 1,45zl
4xpecivo hamburger - 5,09zl
kabanosi (male klobasocky ) - 9,6zl
velky mars - 1,95zl

Advertisement



Tot: 0.523s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.2538s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb