Pozycjonowanie witryn internetowych


COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader
Poland's flag
Europe » Poland » Masovia » Konstancin-Jeziorna
October 26th 2011
Published: October 29th 2011
Edit Blog Post

Pozycjonowanie witryn internetowych



Często korzystając z internetu używam wyszukiwarki Google dla znalezienie interesujących mnie informacji czy ofert. Zastanawiało mnie tylko jedno- skoro wpisuję dane zapytanie i wyszukiwarka odnajduje kilkaset stron na dany temat to dlaczego jedna jest na pierwszym miejscu a inna na końcowym. Myślałam, że jest to związane z datą ich zamieszczenia w Internecie oraz, że strony najczęściej odwiedzane są na początku. Dopiero gdy dowiedziałam się co to jest pozycjonowanie stron zrozumiałam, że te które znajdują się na pierwszym miejscu spośród wyszukanych zawdzięczają to odpowiedniemu pozycjonowaniu.

Wiem już teraz, że te z wyświetlanych stron odpowiadających wynikom mojego wyszukiwania, które pojawiały się na wyższych pozycjach zawdzięczają to pozycjonowaniu poprzez zawarte w nich popularne słowa kluczowe. Ale pozycjonowanie wiąże się również z popularnością danej strony wyrażającą się rzecz jasna w liczbie odwiedzających ją osób.


COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom



Tot: 0.08s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0409s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb