Dr Siemer

Netherlands' flag
Europe » Netherlands » South Holland » Sassenheim
December 12th 2010
Published: December 12th 2010

Even een kleine kinder update uit Sassenheim.
Met Siem gaat het erg goed. Eergisteren hebben we Sassenheim al onveilig gemaakt in de kinderwagen. Nu moet ik zeggen dat hij al slaapt als hij de wagen ziet en dat is wel erg fijn. Na een koffiepauze bij familie van Leeuwen (halverwege) heeft meneer zich weer naar huis laten rijden. Ook vandaag was het heerlijk buiten en zijn we een blokje om geweest. Ink sjokt er nog een beetje achteraan maar ook dat gaat steeds beter.
Verder bestaat het leven uit slapen, boeren, drinken, huilen (vooral 's nachts), visite, fotomomenten en veel knuffelen. Niet slecht toch?!
Arie moet morgen helaas weer aan het werk maar goed want iemand moet de centjes verdienen he?! Die luiers zijn niet gratis (en om de 2 uur vol!!!!!!!).
We zijn de afgelopen tijd overladen met kaartjes (ondanks de stakingen), bloemen en cadeautjes. Veel dank daarvoor!!
Siem kan elke dag een ander pakje en rompertje aan tot hij 6 maanden is, ook met dank aan de enorme donatie van de Hillegomse tak van de Lions familie.
Verder willen we vanuit deze plek alvast iedereen een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar toewensen!!
Trouwens..... de geboorte kaartjes nu anderhalve week onderweg (TNT bedankt!!!!@#$%^&*) de meeste zullen hem dus al binnen hebben zo niet wacht rustig af tot de oranje heren van de postbezorging weer hun rondje weer gaan lopen.

Nou dit was het voor nu tot de volgende keer en oogjes dicht en snaveltjes toe.

12th December 2010

Haaa
Hallo Inke en Arie, Nogmaals gefeliciteerd man! Wat een leuk jongetje.Heel veel geluk met hem! Ben net terug van congres en ga morgen een kaartje kopen.. Cheers, MOnique
15th December 2010
de club compleet

Prachtig en compleet!!!
Wat een super foto! trotse papa, mooie mama en geweldige zoon! helemaal compleet!
16th December 2010

wauw!!
Wat een prachtige zoon hebben jullie gekregen! Gefeliciteerd!
4th January 2011

Goede Foto's man!
Echt leuk. Geniet van het vaderschap.

Tot: 0.068s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 30; dbt: 0.0383s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb