Toch een laatste bijdrage

Europe » Netherlands » South Holland » Oegstgeest
January 13th 2010
Published: July 31st 2013

Langkawi - Weeze

Om de reis toch volledig af te ronden een laatste bericht vanuit het koude Nederland. Op Langkawi hebben we de laatste dagen van onze reis doorgebracht aan het strand en bij het zwembad. Even heerlijk genieten en niets doen. Mooie omgeving en heerlijk weer. Het dak van ons hutje werd af en toe bewoond door apen en in de bomen zaten kleurrijke vogels. Verder waren er vooral Russen en Nederlanders te vinden, wel even iets anders na drie maanden reizen maar zo konden we alvast wennen aan de terugkeer. We hebben nog één uitstapje gemaakt naar Gunung Raya, de hoogste 'berg' van het eiland. Vanuit het niet al te authentieke Oriental Village konden we met een kabelbaan zo'n 800 meter omhoog en hadden we een mooi uitzicht over het eiland en de zee.

<br style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; color:񑘕 font-family: 'lucida grande', tahoma, verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; line-height: 16.5px; background-color: #fef4ea;" />Na nog een nachtje in Kuala Lumpur vertrokken we voor onze dertien uur durende vlucht terug naar Londen. Dat was een aardige zit, maar de temperatuurovergang was een grotere schok. Van plus achtendertig, naar min 7 en sneeuw. En dat zonder fatsoenlijke winterkleding. Gelukkig konden we snel ons hotel in en restte ons de volgende dag alleen nog een korte vlucht naar Weeze waar we onthaald werden en ons in een winterjas konden hijsen.

<br style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; color:񑘕 font-family: 'lucida grande', tahoma, verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; line-height: 16.5px; background-color: #fef4ea;" />Nu zijn we weer aardig gewend aan het Nederlandse en hebben we de draad weer opgepakt. Al met al was het een fantastische reis, vol mooie ervaringen die ons nog lang zal heugen. Op naar het maken van een fotoboek (en het plannen van een nieuw avontuur)!

Tot: 0.047s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 31; dbt: 0.0249s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb