Nog een paar uur

Europe » Netherlands » South Holland » Kedichem
October 12th 2009
Published: March 17th 2012

Oosterwijk

Nog maar een paar uur en we vertrekken vliegveld Weeze, het Ryanair low-cost mecca net over de grens in Duitsland. Na veel voorbereidingen kan de reis eindelijk beginnen. Onze backpacks zijn gepakt en verrassend licht, de onnauwkeurige weegschaal thuis gaf rond de 10 kilo aan. Ik ben benieuwd hoeveel de meter op het vliegveld aangeeeft, maar gelukkig mag er 15 kilo worden meegenomen, dus er is nog ruimte voor een paar souvenirs. Mijn handbaggage is bijna net zo zwaar. Voor de vlucht naar London zijn we al twee weken ingechecked, dus op Weeze moeten we alleen nog onze bagage droppen en dan kunnen we hopelijk op tijd naar London Stansted vertrekken. Daar hebben we 5 uur de tijd om weer opnieuw onze bagage af te geven. Ook de vlucht naar Kuala Lumpur is in low-cost style, dus al het eten en drinken aan boord moet gekocht worden, maar voor 140 Euro enkele reis mag je ook niet veel verwachten. Dat is een nieuwe ervaring en we zijn ook erg benieuwd, zeker vanwege de vliegtijd van 12 a 13 uur. Wel hebben we elk 2 maaltijden vooraf voor een paar euro per stuk gekocht, dus we zullen niet verhongeren (en als ik de reviews op internet mag geloven nog lekker ook). Tot in Kuala Lumpur, waar we in de avond aankomen en gelijk kunnen slapen in het hotel op het vliegveld. Dat zal wel puffen worden met 30 graden en een luchtvochtigheid van 95%!

Tot: 0.074s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 31; dbt: 0.0476s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb