odysee


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Province of Utrecht » Utrecht
May 16th 2008
Published: March 27th 2008
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

ilias


Ja, héél goed, hier gaat het verder! In de kaart bij deze blog geef ik een eerste, directe hint naar mijn werkelijke identiteit. Ik heb moeder aarde een paar keer geprikt en als je die landen in de juiste volgorde zet, zegt dat op het eerste gezicht misschien niets... Maar als ik nou zeg, dat je het toch 'van deze beginnetjes moet hebben'?

Even de vinger op de zere plekken leggen en je moet het einde van mijn militaire identiteit kunnen vaststellen. En als je een hedendaags vriendennetwerk hebt, inventief en assertief bent, ben je nog maar een paar stappen van de volledige eerste code verwijderd.


Morpheus

Advertisement



17th May 2008

soow zeg
jeeh deze is moelijk voor code 1
17th May 2008

moeilijk
Pffff...zit nu al een paar uur op deze aanwijzing te hikken en ik MOET het weten!!! :P wel spannend!
17th May 2008

shitt
dit is echt TE lastig, want hoe zit een militaire identiteit in elkaar?
17th May 2008

moet ik hier wezen??
hallo ik dacht misschien moet ik wel een mailtje sturen met de namen Nikki en Doutze. er waren al 4 mailtjes. En van wie moesten die nou wezen. gr. Jerina
17th May 2008

Een hint?
Wel heel cryptisch omschreven hoor ;-)

Tot: 0.11s; Tpl: 0.023s; cc: 5; qc: 50; dbt: 0.0612s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb