Zondag 12 juli Amsterdam - Los Angeles

Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam
July 12th 2009
Published: July 14th 2009

Ons vertrek in Amsterdam.

We zijn gebracht door Ton en Lyda en hebben we tegelijk de koffers weggebracht.

Daarna zijn we even lekker wezen koffiedrinken in het restaurant. Bij het restaurant kan je het bekende panorama view balkon op van Schiphol. Daar hebben we gekeken naar ons vliegtuig wat vertrok van gate F7. We moesten vrij vroeg instappen 11:55 terwijl het vliegtuig 13:30 vertrok.

Dit had te maken met de grote veiligheids procedure. Eenmaal in het vliegtuig konden we meteen concluderen dat de Boeing 747's van KLM hun beste tijd gehad hebben. De tafeltjes aan de stoelen werkte niet goed. Oude tv's en ook de stewardessen noemden het een oud beesje.

De vliegtijd was kort ongeveer 10uur (wind mee). Wel vreemd als je om 15:30 aankomt (lokale tijd) terwijl je lichaam zegt 00:30 (NL tijd). De douane was zeer vriendelijk en feliciteerden ons met ons huwelijk. We mochten wel even vingerafdrukken van alle vingers maken en een fototje. De bagage gepakt en we stonden ineens buiten. Ik dacht we krijgen allerlij drama bij de douane na verhalen van diverse mensen maar hier vielt het reuze mee.

Buiten meteen een enorme drukte met auto's, bussen en busjes die elkaar net niet raken. Wegbaanhelften kennen ze hier op het vliegveld in Los Angeles niet gewoon rijden waar het kan.

We werden opgepikt door een busje van het hotel waar we die nacht gaan slapen. Aangekomen in hotel Radison was de reservering niet aangekomen. De aardige man achter de balie is een tijdje bezig geweest en heeft alsnog een mooie kamer voor ons geregeld. We hebben een salade en wat drinken genomen en zijn toen naar onze kamer gegaan. We sliepen al 19:00 (lokale tijd) 04:00 (NL tijd) dus nu is het hier 05:00 (NL 14:00) en ben ik dit blog aan het maken. Vandaag de huur auto ophalen en een drukke dag verder. Ik hoop vanavond weer verder te gaan met wat we gezien en beleefd hebben.

VakantieAmerika2009 007VakantieAmerika2009 007
VakantieAmerika2009 007

Boven Nederland wat een fantastisch weer.
VakantieAmerika2009 013VakantieAmerika2009 013

VakantieAmerika2009 016

Ook hier ergens boven Amerika
VakantieAmerika2009 020VakantieAmerika2009 020
VakantieAmerika2009 020

's ochtends vroeg uit het hotelkamerraam.

Tot: 0.127s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.0365s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb