Vertraging op Schiphol

Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam
August 1st 2019
Published: August 1st 2019

we waren ruim op tijd op Schiphok, koffer hadden we al kunnen inchecken op de parkeerplaats dus de start was goed. Op Schiphol konden wij vanwege de drukte nog niet in de lounge dus hebben we even rondgelopen. Om 11 uur mochten we daar wel naar binnen. Rond 12 uur zijn we naar onze gate gelopen en konden we meteen in de rij gaan staan, echter we gingen niet boarden. Buiten konden wij ons vliegtuig zien en bij 1 motor waren mensen aan het werken. Na ong een half uur riepen ze om dat de vlucht voorlopig vertraagd zou zijn maar 15 uur, dus behoorlijk balen. We zijn maar teruggegaan naar de lounge en toen we daar zaten zag Joyce opeens op het scherm dat de vlucht nu al zou worden uitgesteld naar 18.15 uur! Dat zou betekenen dat we midden in de nacht zullen aankomen in Nairobi ?

Om 18 uur bericht ontvangen dat vlucht gecanceled wordt. Klm heeft hotel geregeld en morgenvroeg om 9.30 hebben we een nieuwe vlucht. Morgenavond worden we dan in Nairobi met een prive vliegtuigje naar het eerste hotel gebracht.

Tot: 0.109s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0546s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb