De dinsdag voor vertrek


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Brabant » Breda
November 7th 2006
Published: November 8th 2006
Edit Blog Post

Beste Lezers 😊

Het is vandaag dinsdag. Femke en ikzelf zijn onszelf steeds fanatieker aan het voorbereiden op de trip. De meeste spullen zijn al ingekocht, zoals backpack-rugzak, malerone pillen (anti-malaria) etc.

Het is wel een beetje raar om zo laat in het jaar op vakantie te gaan, maar ik moet zeggen dat het me ons tot nu toe goed bevalt! Veel mensen vinden het in eerste instantie vreemd dat we laat in het jaar nog op vakantie gaan. Als we dan vervolgens vertellen dat dit komt door het typhonen-seizoen (eindigd in november), dan begrijpt iedereen het natuurlijk wel.

Pfff... nog maar 3 dagen werken en dan is het zover!!!

We hebben er zin in!!!!

Groeten Femke en Rob.

Advertisement



8th November 2006

nog effetjes............
hey hey leuk dat ik jullie nog even zag zondag! wat een drukte in de stad! lekker als alle spulletjes straks zijn ingepakt. Ik ben wel jaloers hoor. Van de zomer maar weer op vakantie denk ik. fem, ik probeer je morgenavond of vrijdagavond nog even te bellen! ik vind het leuk om jullie reis te volgen. groetjes Debbie
9th November 2006

Hey Femke & Rob
Gelukkig, ik schrok vanmorgen toen ik zag dat het de 9de was. want ik dacht nml dat jullie op de 9de zouden vertrekken, en ik had nog helemaal niets van me laten horen...... Dus ik bel vanavond nog even! Alsvast ontzettend veel plezier, geniet er van!!!
13th November 2006

Have FUN
Hallo lieve nicht van me! Veel plezier met je goedgekeurde kerel :-) Wanneer je nog op Koh Chang gaat relaxen, doe ze dan de groeten van je neef! BB Divers in Bang Bao... vraag maar om familiekorting hahaha... Nee ff serieus... heel veel plezier, geniet ervan, je hebt t verdient? vast wel, hahahaha xxx

Tot: 0.153s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.1057s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb