Nog drie dagen!


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Gelderland » Wageningen
February 23rd 2010
Published: February 23rd 2010
Edit Blog Post

Vrijdag is het zover, de 26e vertrek ik om 9.35 uur vanaf Eindhoven voor vier maanden naar het zuiden van Europa. Om 12.15 uur zal ik samen met Marloes arriveren in Madrid en daar een weekendje bij een vriendin van haar verblijven. Op zondag gaan we in vier uur met de bus naar Logrono en dat zal voorlopig mijn thuis worden.
Ik ga onderzoek doen aan het wijn instituut van Logrono. Mijn onderzoek zal zich richten op "directed evolution of yeasts". Op deze website zal ik een blog bijhouden zodat jullie weten wat ik allemaal beleef en of het een beetje wil lukken met de wijn.


Advertisement



Tot: 0.13s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.105s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb