8.den - presun podgorica


Advertisement
Europe » Montenegro » Podgorica
July 12th 2020
Published: July 13th 2020
Edit Blog Post

Vcera som padol uz o 2030 no i tak sa mi o 745 moc vstavat nechcelo.

Vdaka krupom a dazdu som prechladol, sopel, kychanie.

V zabljaku som po prvy krat nahodil aj vrch pyzama a bol som dokonca zakryty. Tolko k teplotnym rozdielom na juhu a na severe.

Mikrobus do podgorice ide o 850, dalsi az nieco po 1300.

Ak by bolo fajn pocasie, tak by som tu zostal ale vonku mrholi.

Na ranajky dva kitkaty a smer bus stanica teda parkovisko.

Mikrobus dosol o pol hodinu skor uz s nalozenymi ludmi.

Vyrazili sme nacas.

Listok predaval vodic, tak ziadne poplatky bus stanici.

Vonku fakt nahovno pocasie.

To sa zlepsilo pred niksicom kde uz slnecno.

V niksici sme stali iba na okrajovej pumpe kde vyskocila matka s dcerami.

Aj som uvazoval, ze navstivim klastor ostrog ale v takom pekle sa mi slapat nechcelo a hlavne po vcerajsej ture.

Ono keby islo vsetko podla planov, cul by som bol na ceste do budvy a tam relaxoval na plazi, nuz ale pocasie rozhodlo inak.

V podgorici riadny hyc.

Idem do ubytka garden apartmens.

Podla recenzii je ho tazke najst a vraj vobec nesidli na adrese co je uvedena.

To je dobra vyzva, pred ktorou sa posilujem v restike forma.

Prijemna terasa, ziadne ang menu a ceny nizsie ako v budve ci zabljaku.

Oci mi hned padli na jedlo s ryzou. Kto by to bol povedal, ze cloveku bude po tyzdni chybat.

Porcia opat obrovska, nieco okolo 400g, kuracie zapecene mozzzrelou a rajcinou.

Napraskany zacinam hladat ubytko.

No hovno som nasol. Na mapke je tam kopa ubytiek ale realita je inde. Vsetko len domy bez oznacenia.

Tak jebat na vas.

Travel break hostel je moj dalsi ciel. Ten uz oznaceny a aj dnu niekto bol, lenze ked som povedal jednu noc, zrazu uz mali plno.

Pobavila ikonka info centra na mapy.cz. nic tam neni len rodinny dom v zapadnutej ulicke.

Neako som sa dostal do karadordev parku vedla hiltona.

Nic moc parcik.

Ulice okolo 1300 totalne vyludnene, obchody pozatvarane. Je nedela, som cakal, ze aspon potraviny budu otvorene. No hovno.

Prechadzam cez cestu do druheho parku, kde je freewifi.

Zhavim booking, hostel 23 podgorica.

Idem tam.

Je to v cinziaku, zvonim, nik neotvara.

Co cul, uz nemam nic v rukave.

Sadam na najhorsie capucino do kaviarnicky stefan.

Este raz idem skusit posledny hostel.

Akurat z vchodu vybieha chalan, sup a uz som v cinziaku.

Tu ma hned privitali flasky s dezinfekciu na ruky.

Stojim pred dverami hostelu. Nik. No na dverach je heslo na wifi. Super, hned sa logujem a volam majitelovy.

Ten po 10min prichadza.

Vravi, ze ak by som nestal pred dverami tak by ma uz ani neubytoval.

Corona vsetko nici, neoplati sa mu mat otvoreny hostel ked mu tam za tyzden dojde len jeden clovek. Od buduceho tyzdna to bali a mozno otvori o rok.

Je to nahovno takto cul cestovat, ked vacsina ubytiek ani nefunguje. Len keby tie kurvy aspon ubytka stiahli z booking.com.

Nuz takze mam cely 4izbovy byt pre seba.

Cistota nic moc ale ma to klimu a funkcnu.

Len lehnenie a citanie knihy.

Na utorok zajednana navsteva hornonitrianskeho banskeho skanzemu . S tym problem, bo som volal cez skype, na druhom konci sa bali zdvihnut sukromne cislo a dokonca ani po zdvihnuti neprijali moju rezervaciu. Vraj im treba poslat smsku z normalneho cisla.

Tak to vyriesila mami, zo svojho mobilu.

Moj prechadza do letoveho rezimu, ked uz ma nastat ta sledovacka ludi. Sice to este neni schvalene ale pre istotu.

Mal by som pre istotu obmedzit aj pouzivanie svk kariet. Paranoja zacina.

Von idem az okolo. 1830 ked teplo ustupilo, no nastupil mega vietor.

Podla odporucania majitela smer centrum mesta, trg republike.

Tak toto uz je ina podgorica, co som videl v prvy den.

Pekne upravene pesie zony posiate kaviarnickami. Terasy sa pomalicky zaplnaju ludmi.

Fontana, okolo pozicovna 4koliek pre male deti.

Ciganska banda tu predava ruze ale aspon robi neaku cinnost ne jak ta v niksice.

Ludia od nej kupuju.

Co sa tyka bezdakov ci opilcov v uliciach, nevidel som tu skoro nikoho z tejto kasty.

Ludia tu nosia ruska upevnene na ramenach, nie na krku ako u nas ked ide clovek po meste.

Njegosev park pekny ale opat trava len zazltla.

Mostom prechadzam na druhu stranu ponad velmi cistu rieku.

Tu sa pomalicky buduje pekny oddychovy parcik.

Outdoor cvicisko nesmie chybat a je plne cviciacich ludi.

Domaci su asi tak z 92perc vsetci riadne vymakany.

Druhe pohlavie radsej nebudem ani spominat, bo clovek bude mat len divoke sny zbytocne.

Zastavka pod hodinami stara varos. Tu tiez pekne namesticko ale ludi minimum.

Povodne som chcel ist pofotit futbalove grafity na bul.save kovacevica ale nechcelo sa mi.

Grafiti su nasprejovane na roznych castiach starych cinziakov, niektore fakt majstrovske kusky. Ale sak nabuduce, s touto krajinou som este neskoncil.

Objavil som fastfood mimi, nebolo teda o com. Davam dva kusky pizze.

Obsluha neskutocna, no hovno som jej rozumel, tak som len prikyvoval a hovoril da da. No nedala.

V jednej pekarnicke co sa mi podarilo nahodou najst kupujem na zajtra burek.

Kurva aj s nedelu, som chcel kupit v supermarkete neake tie vecicky domov na jedenie.

Pri hosteli mam restiku munchen, odporucal domaci. Vraj lacna a super pivo. No nik tam nebol, tak som nesiel ani ja.

Podgorica na druhy pokus teda parada. Teda ak chce clovek len tak posedavat na terase a popijat.

Zajtra ma prist pre mna auto co som si objednal cez wizzair. Cul uz komunikacia frcala na jednotku, neskor mi napisal aj sam vodic. No ale uvidime zajtra.

Ako to uz byva zvykom, pred letom nie a nie zaspat.

Foto

Zabljak

https://photos.app.goo.gl/i8NHMEzxY1UxPPV66


Naklady :

Bus zabljak - podgorica 8.50hod : 8€
Jedlo + napoj : 8€
Capucino : 1.2€
Burek : 1.2€
2xtrojuholniky pizze : 2.4€
6dorm hostel 23 podgorica, ac, jedna kupelna : 10€




Advertisement



Tot: 0.529s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.2952s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb