3.den - budva


Advertisement
Europe » Montenegro » Budva
July 7th 2020
Published: July 8th 2020
Edit Blog Post

Na ranajky som si chcel dat uz konecne nieco balkanske.

No ale podla majitela ubytka, pekarnicky v starom meste otvaraju az od 1000, cul je 800.

Nuz tak smer centrum.

Tu jednu nachadzam, samozrejme hned na mna predavacka krici aby som si dal rusku.

Kupujem syrovy burek a makovu strudlu.

Smer plaz morgen.

Tam este takto skoro nikto nieje.

Pod drobnohladom obsluhy z restiky natahujem plachtu a sup ho do slanej studenej vody.

Voda pekna cista, dokonca su tu natiahnute bojky.

Plaz neni kamenista ale taka jemne strkova, ovsem dno mora je kameniste.

Chuj som zabudol na izbe knihu.

Plavanie, slnenie zhruba do 1130.

Na ubytku sprcha a otestovane kluce od dveri.

Vcera v noci som sa nemohol dostat do izby bo bola zamknuta, dnes ma uz vybavili klucmi.

Na izbe spanok.

Ono vonku je strasny hyc, vratane chladku.

Po 1500 vypadnutie nazad na morgan plaz. Ta sa mi lubi.

Nuz ale cul uz dost ludi, vsetko domaci. No i tak oproti pred covid isto malo ludi.

Poobede je vyhoda, ze na plazi je uz tien co vrha blizky utes.

Hehe len som pod strmym utesom, dufam, ze mi na hlavu nepadne daky balvan.

Osadenstvo zvacsa stredoskolaci mixnuty s turistami.

Za skalou je dalsia plaz, tu pojdem omrknut zajtra. Doobeda by tam mal byt na jednom kusku mini tien.

V dialke este jedna vysoka skala odkial skace nebojacna mladez do mora.

Knihu som zas zabudol. Nevim naco som ju aj bral.

Ozvalo sa mi ubytko zo zabjak, tuto sezonu neotvoria. Nevadi, najdem ine.

Ha, mozno tam ale ani nepojdem, bo uz pocasie hlasi dazd.

Na ubytku sprcha a pivko a kolac.

Burek ma riadne zasitil, tak ziadny obed dnes.

Niksicko nepasterizovane je moj novy favorit.

Kupoval som ho pri ubytku, v obchode nik nebol, tak prachy nechane pri pokladni. Po opustani obchodiku vsak uz prisiel majitel, tak som mu ukazal na pokladnu.

Ubytko stale upravuju.

Dnes dosol nemec, ten si zobral singel izbu za 10€.

Majitel (poskok?) Mu z mojej izby daval chladnicku. Ta u mna nebola zapojena. Sluzila ako skrinka poskoka.

Neskor ako som surfoval na terase (este je zapratana bordelom) dosla aj domaca turistka.

Na veceru sa vydavam do vytipovanej restiky kod iva. Ha lenze tam nik, len majitelia, tak som ju zavrhol.

Posadenavanie a prechadzanie sa po promenade, kde uz kopa peknych asi 15tok.

Nakonec padam do restiky az pri hlavnej ceste, adriatic.

Nalakal ma tam futbal.

Casnicka si myslela, ze som rus. Nevim preco.

Davam si 300g kalamarv, velke niksicko a este miesany salat. Ten mi nanutila casnicka, som myslel, ze grilovane morske plody su bez nicoho, no boli so zemiakmi a oblohou.

Pred kazdym obchodom, restikou je dezinfekcia na ruky.

Casnici aj predavaci musia nosit ruska.

Napraskany sa zastavujem v supermarkete voli kde je v akcii nepasterizovany niksicko.

Plan bol vypit dve pivka na plazi morgan. Ha ale ta je zavreta.

Zbytocna nadchadzka teda okolo stareho mesta, mariny, kde kotvia paradne jachty az na prvu neokupovanu plaz.

Ono skoro vsade su restiky.

Pri pristave kazdy vecer predavaju rybari svoje ulovky. Moc ich neni a aj sortiment je poslabsi ked to porovnam s aziou.

Nakonec na plazi davam len jedno pivko. Sa mi chce curat a zas tolko opily som neni aby som cural do mora pod dohladom stale pendlujucich ludi po promenade.

Este k tomu ma isto sleduji casnici z blizkej restiky.

Na izbe nakonec polku piva vylievam do zachodu.

Uz tu mam o jedneho cloveka menej. Ostal tu len poskok.

Ten dosol nadrbany a volaco na terase podpalil, tak to hasil vodou z pohara.

Zajtra konecne potapanie po roku, som zvedavy.

Naklady :

Syrovy Burek + makovy kolac : 3€ (1.5+1.5)
Plech pivo : 1.3€
Nakup : 2.58€ (iontovy napoj, pivo)
Morske plody, salat, velke pivo : 15€
Nakup : (2piva)



Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0328s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb