moj novi domek, moja nova služba...


Advertisement
Monaco's flag
Europe » Monaco » Monte Carlo
June 21st 2013
Published: June 22nd 2013
Edit Blog Post

Hej hej,

Končno sm najdla čas da se javim - po dveh tednih na ladji!!!! Je tok stvari za počet, da se mi enostavno ne da ukvarjat z netom, k dela 2 minuti pol pa crkne J

No pa gremo od začetka:

V Londonu se mi je že mal mešal, vse je ful predolgo trajalo, tako da sem res že komi čakala svojo ladjo. Pa sm jo dobila z dons na jutr – dobesedno!! V petek ob 3 so mi povedal, da moram bit v soboto zjutraj že na ladji. P&O Ventura - nisem mela pojma kaj je to za ena ladja, sploh nisem vedla kam grem. No pol se je pa počas vse sestavilo: 5*, ful dobra ladja, ful dobra križarjenja:

Najprej en teden Norveške ( Bergen, Andalsnes, Olden, Stavanger), mela sem šanso videt norveške fjorde – res je lepo!! Hecn je k majo kr skos dan, ob polnoči je čist svetlo! Po Norveški smo se pa preselili na Mediteran: Valencia, Barcelona, Monte Carlo, jutri Italija (Civitavecchia), potem Korzika, Gibraltar in La Coruna.

Končno sem videla Valencio, sicer samo za kratek čas, ampak vseeno – dovolj časa za najboljši sladoled na svetu J Čez par dni pa upam da bom mela čas it pogledat opice v Gibraltarju J



Torej, sedaj me čaka križarjenje po Mediteranu, Kanarcih, Madeiri, Azorih, hudo dobr, ampak še bolš pa prihaja oktobra, ko se bomo preselili na Karibe wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii J J J Sej sploh ne morem naštet vseh otokov, ki jih bomo obiskal… Novo leto bomo dočakali na Barbadosu!!!! Sicer pa bomo križarili po vzhodnih Karibih vse do začetka marca, ko se konča moja pogodba. Aruba, St. Lucia, Martinique, St. Thomas, Dominikanska republika, pa ne vem kaj še vse… ZAKON!!!!



Kar se tiče ladje, je super, ogromna ladja, 3000 potnikov + 1400 posadke. Ful je fajn, ko se zgubiš na ladji - mi rata na vsake tok časa hehe. Moja služba je super – spa je na sprednjem delu ladje, tako da imam pogled na morje! Mi ni nič hudega. Služba je fajn, sicer se imam še precej za naučit, ampak v 14 dneh sem se že precej navadila. Delam cel dan, vmes imam eno uro za kosilo in eno uro za večerjo, v sedmih dneh imamo frej en dan in pol.

Moja kabina je pa tud čisto v redu… Vsi so govorili, da je vse skupaj tako majhno, da se še obrnit ne moreš v sobi, ampak ni res. Je majhna za dve osebi, ampak je dovolj prostora. Okna nimam, ampak sem pa vesela, da imam kabino nad morsko gladino! Mam tud TV J

Drugače pa je morje mirno, trenutno sploh nimam občutka, da sem na morju. Je pa bilo precej hudo, ko smo pluli iz Southamptona proti Španiji, ampak smo nekak preživeli s tabletami proti morski bolezni. Tako da me mal skrbi, kako bo, ko bomo pluli po Atlantiku, upam da se ne bomo tok tresl J

Hrana je super, po mojem sem že par kg težja, na srečo lahko jemo v restavraciji skupaj s potniki. Obstaja restavracija samo za posadko, ki se imenuje crew mess - ime najbolje opiše tisto sranje od hrane, res obup!

Imamo tudi bazen za posadko, svojo palubo, svoj bar – ampak tja ne hodimo, ker so sami Indijci tam :D na sploh je ogromno Indijcev, sploh ne vem če jih je še kaj ostalo v Indiji :D

Drugače pa mi res ni hudega - danes smo šli na en kratek sprehod po Monacu, potem pa smo lepo uživali v jakuzziju, s pogledom na Monaco J



Skratka, ne manjka mi nič, mam se fino, služba mi je všeč, med večerjo mam pogled na sončni zahod, iiiiiii J



To je to zaenkrat, slikce pa sledijo, trenutno se mi ne da ukvarjat s počasnim in nedelujočim internetom J Upam da se mate fino v Sloveniji, slišm da mate končno poletje!

Se beremo kmal,



Lep morski pozdravček z mediteranskega morja J

Advertisement



Tot: 0.085s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.053s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb