Zaterdag 04 april 2015 Solfatara / Ischia

April 4th 2015
Published: April 6th 2009

Solfatara / Ischia

Het was een dag met regen, stank en veel vrije tijd.

Na een busrit die stilletjes aan sterker begon te ruiken, kwamen we aan op Solfatara. Een stank van rotte eieren kwam ons tegemoet. Dit werd omschreven als een ‘wetenschappelijk orgasme’ door vele leerkrachten. Hugo was zo enthousiast dat hij het uitvoeren van een proefje niet kon laten. De meesten onder ons vonden dit fascinerend maar dan wel stinkend fascinerend. Hierdoor wilden we iets sneller terugkeren naar de bus dan de leerkrachten. Dus deo en parfum waren meer dan welkom!

Na een kort busritje zijn we op een winderige boot gezet, die naar een nabijgelegen eilandje vaarde. Daar hebben we vrije tijd gekregen om het eilandje te verkennen, maar jammer genoeg zat het weer ons niet mee en hebben we dus onze vrije tijd besteed in een klein Italiaans cafeetje.

Hoewel het weer niet zo fantastisch was, hebben we ons verrassend goed geamuseerd vandaag.

Tot: 0.318s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 49; dbt: 0.0666s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb