OTTHON, PERSZTEGEN

Europe » Hungary » Western Transdanubia » Sopron
July 22nd 2008
Published: July 22nd 2008

Gorog utunk elott hazalatogattunk a szulofalumba Baluval😊 Pereszteg Soprontol kb.18km-re talalhato,bekes kis falucska...a termeszeten kivul itt nem sok mindent talal a vandor, csupan 1kocsmat,2boltot, 1ovit es 1altalanos iskolat, dehat en ezert is szertem. Keveseknek adatott meg az a szerencse, h. olyan helyen cseperedjen fel, ami eleg kozel van a nagyvaroshoz ahhoz h. a lehetosegek tarhaza nyitott maradjon szamara es megis , eleg messze ahhoz,hogy megtapasztalja az egyszeruseg oromet,a termeszet szepseget es a szabadsag varazsat. Es ami a legfontosabb, itt elnek a szuleim, akikhez sosem "vendegsegbe", hanem "haza" megyek...

vicces fiuk a kukoricasban...vicces fiuk a kukoricasban...
vicces fiuk a kukoricasban...

a napraforgosban, boccs:) Itt is helyi szokas a Medárd napi napraforgocsonkítás, szornyu alakokat es apokaliptikus víziókat lattunk megorokítve az érett napraforgokon....
SzélmalomSzélmalom
Szélmalom

Szélmalomharcot vivunk okologiai labnyomunk megrovidebbiteséért

Tot: 0.328s; Tpl: 0.013s; cc: 26; qc: 73; dbt: 0.1145s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb