Baroque Hostel

Europe » Hungary » Central Hungary » Budapest
July 26th 2012
Published: July 26th 2012

Hostel to Adam Villa

Okay snel wat info voor degenen die de hostel optie hebben genomen. De huidige stand is dat 23 personen in de hostel zullen zijn voor 2 nachten (Vrijdag 24 + Zaterdag 25). Het grote gros blijft nog een extra nacht (ong 19 personen), terwijl een paar anderen al eerder aankomen.

Logistiek:

• Voor 2 nachten (Vrijdag 24 + Zaterdag 25) zal ik een 'ouderwetse' kamerindeling maken, aangezien ik weet dat bepaalde personen bepaalde wensen hebben (bijv kleine kinderen).
• Voor de nachten ervoor en erna zijn dingen wat vrijer en opener, want dan kunnen er dus ook andere gasten in het hostel zijn. Maar zoals het er nu uit zien kan ik voor die nacht ook een indeling maken.
• De afstand van de hostel naar Adam Villa waar het feest is ongeveer 400 meter.
• Op hun internet site kun je ook diverse routebeschrijvingen naar de Hostel vinden. Je vindt ze onder het kopje: Contact.
• Alle reservaties zijn onder mijn naam: Chris Zilverberg

Kosten: De afgesproken prijs voor de 2 nachten (24 + 25 Aug) is 900 Euro. Per persoon per nacht komt dat nog 4 Euro overheen voor ontbijt. Om dingen te simpel te houden stel ik voor dat deze kosten gewoon te delen per hoofd. Dit houdt in dat voor 2 nachten je een bed + ontbijt hebt voor ongeveer 50 Euro. Je kunt daar in Euro en HUF (Hongaarse forint) betalen.

Voor de personen die eerder of langer blijven is er wel een korting geregeld. De prijs voor de extra nachten zal waarschijnlijk lager zijn dan de huidige 25 Euro die we nu per nacht hebben, aangezien we niet meer de luxe hebben dat we een prive hostel hebben.

Adres:1071 Budapest, Dózsa György utca 80/a, Hungary Tel: + 36 1 788-3718

www.baroquehostel.lu

Agi en ik zullen al vanaf 15 augustus al in Hongarije zijn. Wij zullen in deze periode voor de 25st ook nog langs de hostel gaan om de laatste puntjes op de i te zetten.

Tot: 0.1s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.04s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb