Dag Programma Huwelijk

Europe » Hungary » Central Hungary » Budapest
August 25th 2012
Published: July 26th 2012

Quick overview map

We ontmoeten elkaar om 16h op Hosok Tere (Hero Square). Voor een kleine ceremonie gaan we naar Varos Liget (Stads park). Vanuit het park lopen we richting Adam Vila, onze 'huwelijks locatie' aan Varosligeti Fasor.We meet at 16h on Hosok Tere (Hero Square). For a small ceremony we go Liget Varos (City Park). From the park we walk to Adam Vila, our 'wedding location' on Varosligeti Fasor.

Stap 1: Ontmoeten

Aangezien niet iedereen echt bekend is met Budapest, hebben we een centraal punt in de stad uitgekozen om elkaar te ontmoeten: Hősök tere (zie de panorama foto). Het staat op iedere kaart van Budapest en is ook makelijk berijkbaar met de metro (gele lijn, halte: Hősök tere). Het ligt naast het stadspark, waar we heen wandelen voor een informele ceremonie.

• Ontmoetings plek: Hősök tere ( Heldenplein of in het Engels: Hero Square).
• Tijd: 16:00u

Stap 2: Ceremonie
Een informele ceremonie zal worden gehouden in Város Liget (Stadspark of in het Engels: City park). We wandelen van Hosok tere naar het park.

Stap 3: Eten & Drinken
Locatie: Ádam Villá (adres Városligeti fasor 35/a). We lopen vanuit het Stadspark richting Ádam Villá.

• Toast: ~17:30
• Eten: ~19:00
• Eind: ~?

De totale afstand die we wandelen is ong 1 kilometer. Zie ook de kaart.

Kado's e.d.

Agi en ik hebben geen kadolijst en wij hebben dus ook geen verlanglijst en er zal ook geen verlanglijst komen. Punt. Wij hebben verschillende redenen ervoor, maar het voornaamste is toch wel het feit dat onze bruiloft in Budapest voor de meesten niet echt om de hoek ligt. Dus het feit dat je er al bent, wordt door ons het meest gewaardeerd. Je hebt al de moeite genomen om deze kant op te komen, dus waarom dan ook nog extra zorgen en kosten te maken voor een kado.

Maar mcht je koppig willen zijn en echt niet met lege handen willen aankomen... Dan is onze suggestie: je favoriete muziek (gebrande cd, stick, ...) of boek met een persoonlijk tekst.

Tot: 0.112s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.046s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb