Normandië – St.Valéry-en-Caux. 01/07/2020

Published: July 1st 2020

Saint-Valery-en-CauxSaint-Valery-en-CauxSaint-Valery-en-Caux

Aan de krijtkliffen. La falaise d'Aval.
Gisteren, na 360km van thuis, overnacht in Veules-les-Roses aan het begin van de Normandische kust.

Grijs weer onderweg, en eens geïnstalleerd op de camping van waar we met wat moeite de zee konden zien, kregen we regen.

Eindelijk regen, heel de nacht door. Onze weervrouwen zullen nu wel blij zijn. Dus geen verdere verkenning van dit dorp. De camping is wel volgens de corona regels ingericht. Met instructies hoe sanitair te gebruiken. Alcool dispensers aan elke ingang.

Wij bleven dan maar in onze bubbel. We hebben alles bij.

Deze morgen, geen regen meer en korte verplaatsing naar de camperplaats aan de haven van Saint-Valery-en-Caux, onder de hoge krijtkliffen. We staan hier wel als sardientjes naast mekaar. Maar we kijken uit op de zee, en hebben een buur uit Haacht. Dat scheelt. Als het nog wat meer waait worden we misschien deze nacht nog zeeziek. Morgen starten we aan onze tour van de wilde kusten van Normandië en Bretagne.

staan aan de havengeul.
Saint-Valery-en-Caux

als sardientjes naast mekaar.
Saint-Valery-en-Caux

laagtij. de port de plaisance loopt leeg.
Saint-Valery-en-Caux

Maison Henri IV. Oud en wel wat scheef gezakt.

Vive la France !
Saint-Valery-en-Caux

We vonden niet direct een Crèperie. Maar dit was ook goed.
Saint-Valery-en-Caux

Hier ook al..... Alles aan €25.

2nd July 2020

Edmond en Francisca - Mooi ! Een stevige uitstap naar jullie achtertuin Normandië en Bretanje
Geniet er van ! . Ik hoop dat het vlotjes mag verlopen;.Wees voorzichtig ook voor corona.; Bijvoorbeeld buffetten kunnen gevaarglijk zijn voor besmettingen. Goede reis.

Amai!

Mooie camperplaats!

Tot: 0.064s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 39; dbt: 0.0348s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb