Zondag 15/9/2019 – Mont-Saint-Michel

France's flag
Europe » France » Lower Normandy » Le Mont-Saint-Michel
September 15th 2019
Published: September 15th 2019

Zaterdag namiddag Inscheping op de Ferry van Rosslare naar CherbourgZaterdag namiddag Inscheping op de Ferry van Rosslare naar CherbourgZaterdag namiddag Inscheping op de Ferry van Rosslare naar Cherbourg

binnenrijden van de MH, volgen maar, en vlug..
Na een mooi-weer ferryvaart, deze voormiddag in Cherbourg-haven op het vooropgestelde tijdstip aangekomen.

Daarmee zit onze Ierland tocht erop. Het was een mooie trip door een prachtige natuur van een land met een rijke en tevens bewogen geschiedenis. Zelfs het kille Ierse weer viel tenslotte nog mee. We zijn eigenlijk nooit echt nat geregend. Behalve gedurende enkele nachten dan, maar dan mocht het.

Het prachtig weer bij aankomst in Normandië is wel een opsteker en een stimulans om de vakantie nog wat te rekken. Zonder druk programma dan.

Wij trokken naar de Mont-Saint-Michel. 175km tolvrije autoroute, weinig verkeer, 28° en terug rechts rijden, Wat een luxe !

Nog geen nieuwe foto's. Voorlopig is het wachten op de site-ontwikkelaars voor het oplossen van het plotse fotoprobleem op deze TravelBlog. Gelukkig vlug opgelost. Maandag voormiddag waren alle foto's terug on-line.

Cherbourg zondagvoormiddag, na ontscheping Cherbourg zondagvoormiddag, na ontscheping
Cherbourg zondagvoormiddag, na ontscheping

even relaxen op de havenparking.

Tot: 0.049s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 26; dbt: 0.0238s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb