Donderdag 19/9/2019 – Honfleur

France's flag
Europe » France » Lower Normandy » Honfleur
September 19th 2019
Published: September 19th 2019

Honfleur, laatste stop op terugtocht van onze Ierland rondreis.

Een gezellig, levendig Normandisch vissershaventje aan de monding van de Seine in Normandië.

Een historisch stadje met pittoreske straatjes, oude gebouwen en havenkaaien. Zoals overal nu, ook hier leeft dit stadje van de toeristen, aangevoerd met bussen en riviercruises.

MH-ers zijn er ook genoeg en vinden plaats op een enorme, redelijk ingerichte, parking vlakbij het haventje.

De nabijheid van het leuke centrum en het prachtig weer sinds de laatste dagen waren goede redenen om hier sinds dinsdagnamiddag 17/9 te blijven rondhangen. Tot zaterdagmorgen, dan bollen we het hier af recht naar huis.

Dit is de laatste update van onze Ierland-trip. Dank voor het volgen en de commentaren.

Overzicht van deze ganse trip Ierland rondreis: https://www.tripline.net/trip/Ierland-1031502401741016B131C8EC47E243FF?n=73

20th September 2019

Had het mij zo voorgesteld, gezellig en aan le vieux bassin prachtig, wij zouden eens voor een week op hotel met uitzicht terras op den bassin bijna geboekt hebben maar is in het water gevallen maar staat nog op onze lijst dus als het jullie bevalt … breng evt wat info mee dan doen we het met een paasverlof als destijds, grt's

Tot: 0.303s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 47; dbt: 0.0782s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb