Afrejse..


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Syddanmark » Vejen
December 20th 2006
Published: December 20th 2006
Edit Blog Post

Mønster: Så er rejsen bestil til d. 8/1-2007 kl. 17.50 fra Kastrup til Kathmandu..
Så skal vi bare have resten på plads...

Kavli: Og dælme om jeg ikke har fået taget mig sammen til at sende mine visum-ansøgninger. Så nu er det ved at være godt op over. Det er én stor bunke "Huhej-vilde-dyr-spænding" vi får smidt i hovedet: Jul, nytår også afrejse.

Advertisement



22nd December 2006

Halløj...
jeg prøver lige at skrive en lille hilsen til jer.. og ønsker jer begge en go jul og godt nytår og så må I passe på hinanden ude i den store verden... glæder mig til at hører fra jer... jule og afrejse knus Henriette og Thomas..
4th January 2007

Fin Nepal hjemmeside
Hej Mønster og Kavli Jeg er bare så glad på jeres vejne at i snart skal ud og opleve verden og især at i skal til nepal hvor jeg selv har været. Jeg fandt en god hjemmeside www.welcomenepal.com hvor man kan læse lidt om de forskellige steder man kan trekke og om hvad der er smart her i Januar, hvor det godt kan sne en hel del. knus og vi ses i lufthavnen Marie

Tot: 0.091s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 54; dbt: 0.0352s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb