Hjemme igen !

Europe » Denmark » Region Midtjylland » Aarhus
March 15th 2014
Published: March 15th 2014

Kære blog-følgere !

Her er sidste indlæg på vores rejseblog - som har fulgt os gennem hele rejsen, lavet og skrevet mange mærkelige steder og på mange mærkelige pc´ere.

Det blev til 23 ugers rejse, 4 kontinenter, 11 lande, 34 flyvninger, badet i 4 oceaner, tilsammen læst 27 bøger på e-reader. Kun 1 langvarig flyforsinkelse, ingen udeblevet bagage, og kun et mindre tyveri fra Mette rygsæk.

Lidt reflektioner vi har gjort os på den sidste flyvetur over Atlanten.

- for os er verden både blevet større og mindre, større fordi vi med meget mere indsigt i de forskellige lande og kulturer nu har et mere faceteret blik på verden, mindre fordi verden med denne rejseform ikke er så uoverskuelig som man kan synes, den er faktisk "ret let" at rejse rundt i. Så til alle jer andre - bare kom igang med at tage favntag med verden.

- vi har været sammen 24/7 i 23 uger - prøv lige at gange den ud !!!!!!!!, det er næsten skræmmende. Vi har været rejsepartnere, haft et godt kammeratskab, været kærester, elskende, selskabelige med andre, skændes, grinet og oplevet de vildeste ting.

- hjemme igen, ville vi gøre det igen ? - JA, Ja og JA.

- tavlen i vores gang er allerede ved at blive fyldt op med mange nye forslag til små og store rejser, endda længerevarende "ekspeditoner" er i drømmene og på tegnebrættet.

PS Niels har brugt mange timer undervejs til at undre sig over især skandinaviske efterlønneres brug af Teva og Tenson i alverdens storbyer - hvorfor "fanden" har man spejder,safari eller hiking udstyr på i Storbyerne ????? Hvorfor skal danskere være i fritidshabit så snart de har fri eller kommer syd for Flensburg ?

PPS tak til alle jer der løbende har fulgt os her på bloggen. Tak for comments og messages her på siden, for sms´er, mails og julepakker !

Og, som de sagde i New York - hi guys, how are you doing !

We are doing VERY fine

hola

Mette og Niels

Tot: 0.048s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 32; dbt: 0.0234s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb