Sofie, Laura og Idas blog


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Midtjylland » Aarhus
May 20th 2008
Published: May 20th 2008
Edit Blog Post

Sofie
Sofie er en steg - og hun glæder sig over-mega-kodylt-sygt-meget til at spise rotter med ris og karrysovs!



Laura
Hej! Jeg er en pige på 20 år - og jeg står og skal afsted til Indien om ganske kort tid. Jeg er rigtig spændt og har en lille sommerfugl eller to i maven. Jeg skal bo på kvindecenteret i Tiruvannamalai sammen med Ida og Sofie. Derefter skal jeg rejse videre rundt i Indien som backpacker i halvanden måned. Jeg forventer at få en masse spændende oplevelser med hjem i rygsækken, som jeg kan bruge i min videre færden.


Ida
Halløjsa! Jeg indtager, sammen med resten af Ulandsholdet fra Silkeborg Højskole, Indien med storm den 9. juni! Jeg forventer at opleve en verden så forskellig fra den, som jeg i en alder af 19 år har med i bagagen, at det er over min fatteevne. Farver, fart, kultur og natur vildere end vildest! 😊 Jeg glæder mig rigtig meget til at komme ind under huden på det indiske folkefærd - og netop dette tror jeg, at vi kan få mulighed for på kvindecenteret!





Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



20th May 2008

Hey chicks
Vi håber I får en rigtig god tur til Indien, og møder nogle interessante skæbner på kvindecentret.

Tot: 0.108s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 44; dbt: 0.0428s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb