Chorvatsko - suhnr

Europe » Croatia
August 31st 2020
Published: October 19th 2020

Chorvatsko po madarsku dalsia neplanovana krajina neprekvapila ale ani nesklamala.

Doprava bezproblemova i ked spoje dost osekane. Planovali sme ist na day trip z rijeky na krk ale trajekt chodil len 2x tyzdenne.

Jedlo fajnove, hlavne cevapi a burek nikdy neomzria. Pivko ok, hlavne medved, zuja a karlovacko poslabsie ale pitelne. Vinka tiez dobre.

Ludia velmi priatelsky a napomocny. Chorvatky uplne na zjedenie.

Ubytka v pohode, zatial najhorsie z krajin svk, hu a cro je na tom moja domovina, co je na zaplakanie.

Cielene do chorvatska by som vsak na dovolenku nesiel. Fakt nemam zapotreby aby som na plazi pocuval dementne slovenske ci ceske reci. Plaze prakticky vsetky betonove, takze dalsie minus. Ano, na juhu a na ostrovoch su normalne ale tam som nebol. More dost slane a dost ciste.

Co sa tyka korony. Ludia ako v madarsku maju na haku, teda ak nepocitam vystrasenu majitelku v starom grade. Rusky sa nosili v obchodoch, v busoch tak na polovicu i ked to je povinne. Vonku ludia bez rusok. Turistov o dost menej ako by clovek cakal.

Zahreb

hlavne mesto, ktore som navstivil uz 3x, no tentoraz sa to zaobislo bez futbalu. Mesto mi uz nema co ponuknut, hlavne veci clovek obehne za par hodin. Maksimir park fajn na relax a to je asi tak vsetko. Max teda na jednu noc

ubytko

funk lounge hostel - hostel dost daleko od centra ale dostupny elektrickou. Na jednu noc v pohode, blizko pekaren, kaviaren. Ciste, pohodovy recepcny, ranajky predrazene. Odporucam

Rijeka

Poloha pri mori robi toto mesto zaujimavym. Centrum obehane zachvilu, kopa restik, kaviarni. Plaze v okoli fajn ale betonove. Daju sa robit daytripy do okolitych tur.dedin. Odporucam kupit denny pas na bus. Take 3noci sa tu daju v pohode stravit ak clovek obeha aj okolie

ubytko

studio flume potok - trosku dalej od centra ale stale v pesej dostupnosti. Plne vybaveny apartman, i ked na prizemi avsak okna ma do dvora, kde neni skoro ziadny ruch. Odporucam. cena 32€

Opatija

turisticke mestecko so vsetkym co k tomu patri. Plaze betonove avsak su tu aj morske bazeny hned pri mori. V noci dost romanticke. Odporucam aspon na jeden plny den resp na dva s tym, ze sa clovek prejde trebars do dedinky icici po fajn promenade co vedie popri moru. Icici plaz aj betonova aj strkova. Bacha na smyklavku aby si clovek nenatrhol plavky

Moscenice

fajn mala dedinka na kopci, z ktorej je fajn vyhlad. Odporucam

Moscenicka draga

dedinka pod moscenice, fajn vyzerajuce strkove plaze avsak preplnene, klasicka plazova dedinka. Den by som si tu vedel predstavit stravit.

Lovran

ospala dedinka kde nic zaujimave neni. Neodporucam

Stari grad paklenica

dlhokanska dedina, ktora je vstupnou branou do np paklenica. V dedine nic zaujimave neni. Betonove plaze, obcas malicke strkove. Kopa cechov a slovakov. Jedlo odporucam z fishn chips , prijemny personal, dobre ceny, chutne velke porcie a super vinko

ubytko

apartmens mira - velmi prijemny majitelia, ubytko ciste, balkon s vyhladom na more i ked ubytko pri mori neni. Nevyhoda, treba si doplatit klimatizaciu, to odporucam. Mozno v okoli su lepsie ubytka. cena 32€

NP Paklenica - jeden z lacnejsich narodnych parkov v chorvatsku. Dali sme turu na anica kuk a nasledne na planinarski dom paklenica. Tura bombova, super lezenie a neskutocny vyhlad na okolie, hory, more, odporucam. Daju sa tu spravit i ine tury no vyhlady budu podobne, resp pre lezcov je toto hotovy raj. Jaskynu sme nenavstivili, i ked dost ludi tam ide hlavne kvoli tomuto.

Zadar - stare mesto je malicke, toto mesto ma moc neocarilo. Max jeden den viac asi nie. Plaze v okoli strkove ale predpokladam, za pekneho pocasia full.

ubytko

apartmans klanac zadar - opat velmi prijemny majitelia, apartman full zariadeny, nevyhoda, ze je to dost daleko od centra. inak vsak odporucam.

chorvatsko

zhruba 460€ za 9 dni

Tot: 0.7s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.3458s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb