21.den - presun zadar


Advertisement
Croatia's flag
Europe » Croatia
August 29th 2020
Published: October 19th 2020
Edit Blog Post

Ranajky vybavene s problemamy v pekarnicke pri nasej restike.

Problemy opat s juliou, vravim nej nech mi kupi syrovy burek, sak naco pojdu dvaja ludia do pekarne. No ona, ze nie, mam si ist kupit sam.

Este ma nasrala aj rano pri oddchode. Bo bus vyhladala na nete a kupila aj listky. No zastavka bola uplne na zaciatku dediny, rozumej cca 20min slapania, kdezto zastavka kde sme vyskocili a kde stoja vsetky busy cca 5min od ubytka. Si nedala povedat, na nete je toto a to je pravda. Pri tom busy na balkane zastavuju prakticky na kazdej zastavke ked na nich clovek zamava. Nie a nie mi dat za pravdu, tak jej vravim, nech sa opyta majitelky ubytka. Ta samozrejme potvrdzuje moju verziu.

Ranajky zjedene na mole a cakanie na bus na bus zastavke v centre dedinky pri stankaroch.

Bus prichadza nacas. Opat arriva.

Cesta do zadaru opat pekna, fajn okolie, more a excelentne cesty.

Ubytko Apartments Klanac Zadar riadne daleko od centa i od bus stanici.

Na cinziakoch futbalove grafity, pekne to vyzera.

Navigovali sme sa pomocou mojej navigacie, no kedze ubytko je na novej ulici, trosku sme si zakruzili.

Apartman na prizemy s balkonom. Majitelka velmi mila a napomocna. Vraj co sme nedali vediet, dosla by nas vyzdvihnut na bus stanicu a ak treba neni problem nas zaviest do centra mesta.

WIfi nefunguje, tak vybieham na poschodie, restart pomohol.

Pesibusom ideme do vzdialeneho centra.

Nalada na bode mrazu, furt som na juliu nasrany a ona na mna.

Bar despacito je nasa zastavka na obed.

Pivko a cevapi nesmie chybat. Dal som si velke cevapi, tak riadne napraskany.

Obsluha velmi pekna a mila.

Oproti cez cestu zaujala marvel palacinkaren avsak zavreta, lebo covid.

Cez park vladimir nazor sa dostavame pred brany stareho mesta.

Ludi uplne minimum, zvacsa cesi a nemecky hovoriaci ludia.

V starom meste klasika, uzke ulicky, kamenne domceky, restiky, suveniry, kostol.

Mesto ok ale takychto je kopa na pobrezi.

Vyhoda vsak je, ze je hned pri mori.

Na promenade sadame na lavicku a nasavame slnecne luce za hudby mora.

Julia chce uz pokracovat v prehliadke mini mesta, ja nie. Tak sa odpajame s tym, ze sa stretneme vecer na ubytku.

Po relaxe sa vyberam k malemu pristavu pri hlavnej brane.

Par ludi sa v mori kupe, zima neni avsak vlny su dost velke. Kupanie teda zavrhujem.

Na promenade je par stankarov co ponukaju rozne daytripy.

Povodne som uvazoval, ze by sme sli do np krka ale astronomicke vstupne 200kn ma od toho odradilo. Vodopadov som uz videl za svoj zivot dost.Fakt nerozumiem tejto chorvatskej taktike pytat taketo velke peniaze za svoje narodne parky.

Dalsi plan bol na zajtra potapanie ale ma prsat a ma byt veterno. Tak z toho tiez zislo.

Prechadzam sa sem a tam po starom meste.

Na jednom konci su morske organy. Prud mora naraza do trubiek a tie vidavaju rozne zvuky. Ako nic moc pre mna. Obdalec je pozdrav suncu, co su slnecne panele, ktore v noci svieta roznymi farbami a vytvaraju rozne obrazce.

Teraz je vsak este svetlo, tak nic sa nedeje.

V meste je svadba.

Tak sledujem skupinku chlapov a zien na cele s nevestou a zenichom co chodia po ulici, obcas zastavia a spievaju a tancuju.

Dobre to vyzera.

Opustam stare mesto a mostom, kde je riadne veterno, sa dostavam nazad do noveho mesta.

marina je plna jacht roznych velkosti a roznych hodnot.

Nove mesto klasicke komunisticke budovy.

Obklukou nazad do stareho mesta.

V supermarkete riadne opily poliaci a polky.

V Queen Jelena Madijevka Park fajn kaviarnicka, ludia lezia na lezadlach, uvolnene hipsterska atmosfera. Inak park nic moc, ani vyhlad z jeho najvyssieho bodu.

Cakanie na zapad slnka pri morskych organoch.

Postupne na promenade pribuduja predajcovia roznych predmetov co v noci svietia.

Po peknom zapade slnka, si pozeram este svetelnu sou pozdravu slunce. Ale nic moc to neni, bo ludia na tom stoja a robia si selfickia.

Vonku sa dost ozimilo.

Nocnym mestom pochodujem nazad na ubytko.

Ludi ozaj moc vonku neni.

Chvilu sledujem zapas malych ziakov vo futbale.

Dorazam na ubytko, udobrovanie a spanok.

Chorvatsko je uz tiez cervene, no to mi nevadi, bo ja idem cez rakusko na maltu. Rakusanom ukazem transfer dokument, takze tam problem nebudem, prespim na letisku a fiju na maltu, ktora je zelena ale len pri prichode, pri odchode je paradoxne cervena. Proste saskaren na pokracovanie.

Dnes mi mila domaca gratis vytlacila tlacivo pre rakusanov a maltanov.

Problem s dvoma vouchermi od ryanair (kupovane cez rumbo), uz neplatia. Peniaze vratili nazad rumbu, tak som zvedavy ci tie kurvy peniaze vratia i mne.

Advertisement



Tot: 0.087s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0564s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb