Tryavna- orasul muzeu

Europe » Bulgaria » Gabrovo Province » Tryavna
April 18th 2015
Published: June 7th 2016

Tryavna, un oras renascentist in Bulgaria centrala. Intr-o perioada aglomerata am dat o fuga la 250km de Bucuresti in micul oras de la poalele Muntilor Stara Planina (Balcani) si ne-am cazat la hotel Familia, cu 47leva/noapte, fara mic dejun, aer conditionat, telefon, TV plat, camera spatioasa, curata. Hotel plasat in centru langa primarie, are jos o berarie si bineinteles locul unde se poate servi masa. Chiar langa primarie exista o parcare mare a orasului. Localitatea cu 10.000 locuitori dar si cu 7 muzee si peste 140 monumente istorice din perioada Renasterii Nationale Bulgare, curat, linistit, cu un farmec aparte te imbie la final de weekend sa il descoperi. Aici am aflat de Turnul cu Ceas din 1814 al carui ceas functioneaza inca din 1815, de Piata Captain Diado Nikola, de Biserica St. George construita intre anii 1848-1850, de Restaurantul Starata Loza cel mai cunoscut unde se mananca bine, cu portii generoase, de Casa Daskalov construita intre anii 1804-1808, un muzeu al sculpturii in lemn si a artei icoanelor pictate, de uimitorul muzeul de arta africana si asiatica ce cuprinde 200 lucrari donate din Nepal, India, Tibet, China.

Tot: 0.097s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 51; dbt: 0.0599s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb