countdown


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Limburg
November 29th 2010
Published: November 29th 2010
Edit Blog Post

Over een week zitten we al in de vlieger :-) Alle voorbereidingen zijn volop bezig , zoals thuis nog wat laatste klusjes , de route verder uitdokteren die ik daar wil doen , financieel nog t een en t ander regelen , en natuurlijk de inzameling , die ontzettend goed loopt . Het saldo , een week voor vertrek is nu bijna 1200 € !! Supertevreden , maar (en ik wil niet gulzig zijn) er kan zeker nog meer bij. Het gemiddelde per kind staat n u op 2.3€ , daar kan ik toch al een kleurboek of tandpasta ofzo voor kopen denk ik ;-) En dan massaal uitdelen ; dat gaat iets worden (als ik het overleef!) Mag het zeker niet vergeten filmen , maar weet niet of dat te doen is. Waarschijnlijk niet als ik m'n camera niet weer wil vernielen ;-)
Zo'n travelblog dient eigenlijk voor op vakantie hé ... ipv "praatjes te verkopen" ;-) Ik zal voor de sfeer al een fotooke uploaden , wel nog niet van de zon , maar ...... ja u raadt het al ..... de sneeuw (in As). Ook erg leuk , moesten alleen wat meer bergen zijn dan kon ik gaan boarden nu !
C U next time !

(ben het fotooke al kwijt ..... computers , ik snap er soms niks van )

Advertisement



1st December 2010

Leuk!!
Hey wie we daar hebben!! Ja, je zal toch moeten uitvissen hoe je de foto's erop krijgt hé pictures speak louder than words :) Zal fijn zijn om hier af en toe iets terug te vinden van je avonturen daar santa claus!! Groetjes Joy xx P.S. als je mensen laat weten dat je een blog hebt en waar ze die kunnen vinden, dan ga je ook meer bezoekers krijgen!! Kleine tip ;)
1st December 2010

Leuk!
Had hier juist al iets gezegd maar dat is ook verdwenen :) Hey! Het zal fijn zijn hier af en toe eens wat van je te horen! En zorg ma dat je uitvist hoe je die fot's erop zet, pictures speak louder than words ;) En kleine tip: als je mensen laat weten dat je een blog hebt en waar ze die kunnen vinden, dan ga je ook meer bezoekers krijgen hé!! C U soon!!
1st December 2010

ahhhh
Nu snap ik het, jij krijgt die comments eerst te zien, en dan beslis jij of ze erop komen of niet, ok, nu heb ik het door!! Dat is zo bij mij niet :)

Tot: 0.096s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 52; dbt: 0.0482s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb