Prin capitala imperiala

May 20th 2018
Published: January 21st 2019

Viena.

Un oras imperial, stralucitor iarna, inmiresmat primavara, primitor in toate sezoanele. Un coltisor unde poti reveni oricand. Cazare in centru, in mijlocul muzeelor-Museum Quartier, 25ore, motto subtil- we are all mad here, un hotel mai aparte fata de spiritul conservator al vienezilor; perioada 20-24mai, pret 463 euro, incasare totala de pe card, plus garantie 50euro, rezervare prin booking, mic dejun 21euro dar am refuzat, datorita ofertelor de pe langa hotel din zona muzeelor gen cafea cu croissant sau sanwich. Cotat 8,8 multe review-uri datorita barului de la ultimul etaj, acces greu spre deloc, fiind multa lume la orice ora pana si noaptea la miezul noptii. Peisaj deosebit dar nu wow si preturi pe masura. Designul camerei as putea spune ca era unic asa cum se lauda si pe site, Wifi foarte bun, se prindea pana si in parculetul din fata hotelului, AC, TV cu plasma. Nu am parcat aici datorita pretului de 28euro/zi. Exista parcari bine amenajate si accesibile langa gurile de metrou in toata Viena. Am gasit ceva convenabil. Am folosit reteaua de mijloace de transport in comun bine pusa la punct pentru a ajunge la hotel si pentru a ne plimba in jurul Vienei. Am folosit si autobuzul Hip-Hop cu traseul verde, pe asa numitul drum al vinului, tocmai pentru a savura peisajele de la periferie. De muzee nu mai amintesc, simti ca faci parte din exponate pana si noapte cand unele au program pana la 9 seara. Daca ajungeti aici puteti profita la maxim.

Tot: 0.069s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 49; dbt: 0.0438s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb