O locatie de vis

Europe » Austria » Upper Austria » Hallstatt
July 18th 2021
Published: January 25th 2022

Un peisaj de poveste. Cu o cazare scumpa. Dar si o locatie turistica scumpa si vizitata. Dorita de oricine. Un proprietar englez mutat aici datorita predominarii zapezii si pasiunii sale pentru ski. Foarte aproape de pensiunea sa exista si funicularul sus la pestera de gheata renumita Dachstein. Poti ajunge si in centru pe jos la o distanta de 30 minute. Poti merge si la un restaurant aproape de locatie. Am primit o camera frumoasa, la parter unde trebuia sa te descalti de fiecare data cand intri. Camera cu ventilator, smart tv pret 120 euro/noapte si am stat 2 nopti. Dar privelistea din balcon merita banii. Micul dejun s-a servit la etaj. O alta priveliste cu ceata intermitenta si picaturelele de ploaie. Vremea a fost superba, se ridica soarele si te intampina la pranz. Ne-am plimbat si cu barca pe lac unde s-a simtit vantul. Aici am descoperit cafeaua la french press, un alt mod de preparare.

Tot: 0.14s; Tpl: 0.016s; cc: 12; qc: 49; dbt: 0.1033s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb